Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2003 #1 Skrevet 31. januar 2003 Finnes det noe reseptfritt eggløsningsstimulerende middel?
Lindis Skrevet 31. januar 2003 #2 Skrevet 31. januar 2003 Har ikke sett eller hørt noe om det, men du kan jo prøve å spørre i en helsekost butikk. Kanskje de har noen urter eller te, eller lignende som kan virke stimulerende... Lykke til!
Lisle Skrevet 31. januar 2003 #3 Skrevet 31. januar 2003 du løsner kun étt egg i måneden, hverken flere eller større! og løsner du absolutt ingen må du ha legehjelp ikke helsekostprodukter
Kipa Skrevet 31. januar 2003 #4 Skrevet 31. januar 2003 du løsner kun étt egg i måneden, hverken flere eller større! og løsner du absolutt ingen må du ha legehjelp ikke helsekostprodukter gjest har kanskje ikke eggeløsning så ofte og trenger hjelp til det, slik forstod jeg det...Jeg fikk som råd fra en homøopat å bruke zinktabletter. Kanskje det er noe som er verdt å prøve- ikke kan jeg garantere at det virker for her i gården venter og prøver vi enda... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå