Gå til innhold

hjelp! Strawberrynet.com!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Paula_*
Skrevet

Jeg bestilte en pakke derifra for noen uker siden pålydende 230kr. Jeg regnet vel egentlig at jeg kom til å måtte betale moms pga alt oppstyret i det siste, men hvordan har det seg at jeg må betale 85,- i tollbehandling og 59,- i mva for de fattige 30 kr over grensen? Nei, dette var irriterende! Er dette vanlig? Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javisst. De 85kr er et gebyr til Posten og det slipper du ikke unna med mindre du fortoller selv. Jeg får MVA til å skulle bli 57,50 i stedet for 59kr, men nå har jeg aldri vært spesielt stød i prosentregning.

Skrevet

hos strawberrynet får du tilbake det du betaler i moms. fax eller mail regningen til de så får du det tilbake på visakortet ditt. du finner info på nettsidene deres.

Skrevet

Husk å sette ordrenummeret ditt på kvitteringen. Du finner mailadresse eller fax på Customer service inne på siden deres.

Da dekker de tollutgiftene for deg, ca en uke, så er det inne på konto'n din

Skrevet

Noen som vet siste frist for å bestille fra SN dersom man vil være sikret å få varene før jul?

Skrevet
Noen som vet siste frist for å bestille fra SN dersom man vil være sikret å få varene før jul?

Det tar ca ei uke fra man bestiller til man får lapp i postkassa.

Skrevet
Det tar ca ei uke fra man bestiller til man får lapp i postkassa.

Normalt sett ja, men ikke under julerushet.

TS, jeg ville ha bestillt så snart som mulig hadde jeg vært deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...