snuppelure37 Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Har noen oppskriften på en god karrydressing til kylling? Må bare si at jeg elsker smaken av chickencurry som du får på SubWay, så noe i den gata mottas med takk.
Susannah Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Jeg har dessverre ikke smakt den dressingen på subway, men lager av og til karridressing selv. Da bruker jeg vanlig karri, men currypasta kan sikkert også brukes. Bruk youghurt naturell for en lettere versjon og seter/lettrømme hvis det ikke er så nøye med de ekstra kaloriene. Ha rømmen i en skål. Hell en tynn stråle med (oliven)olje i mens du rører med en gaffel, bare så det tilsammen blir kanskje et par teskjeer med olje. Ha i karri, salt og pepper. Enkelt og godt!
Cymbidium Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Bland 1 dl mager kesam, 1 ss lettmajones, en dæsj karripulver og litt ferskpresset hvitløk. Nam
-Fisken- Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Denne bruker vi på matstedet der jeg jobber: (derfor store mengder) Majones (10 kg) Creme Fraiche (500 g) Olje (5 dl) Salt Currypulver Hvitt pepper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå