Little sister Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Til dere som har prøvd klærne: Hvordan var str? Og hvordan var klærne generellt? På forhånd takk for svar
Rosenrød Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Lurer også på dette, selv om jeg egentlig ikke skal kjøpe noe....
Miracl3 Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Srørrelsene var som vanlig Men klærne var en skuffelse, så ut som dårlig kvalitet, noen hadde allerede løse tråder, og gensere som loer. Trendcoaten var sånn stygt materiale, som jeg ikke vet hva er, men den så fryktlig billig ut.
Little sister Skrevet 9. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2006 Hvordan var skoene? Har så lyst på de svarte pumpsene og de rosa sandalene. Synes HM str er vanskelige, da det er så forskjellig fra plagg til plagg.
Miracl3 Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Hvordan var skoene? Har så lyst på de svarte pumpsene og de rosa sandalene. Synes HM str er vanskelige, da det er så forskjellig fra plagg til plagg. ← Skoene var helt ok, men så også billige ut
Gjest Miss.Chanel Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 synes det motsatte jeg da . fikk røsket til meg endel
Miracl3 Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 synes det motsatte jeg da . fikk røsket til meg endel ← Godt det er forskjellig mening om dette Gratulere med Victor og Rolf klær
Snuppa Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Synes også klærne til Viktor og Rolf så ut til å ha bra kvalitet. En veldig feminin kolleksjon! Strikkegenserne var i ull og silke, kjolene tror jeg måtte ha litt silke i seg for de falt så utrolig fint. Nydelige stoffer! Trenchcoaten var i tykk, litt blank bomull. Den hadde en helt fantastisk passform - flere av de som fikk tak i en av trenchcoatene som bemerket det. S elv fikk jeg tak i trenchen i sort + sorte strømbebukser med små hjerter. Siden jeg for tiden går hjemme i svangerskapspermisjon ble det ikke den helt store shoppingen denne gang.............
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 Jeg prøvde et par kjoler (de med rysjer foran) og en bukse, kjolene satt ikke så kjempefint, kanskje de er penere på noen litt frodigere jenter enn meg.. dessuten var den sorte finere enn den beigegrønne, men denne var jo ikke i silke, men noe annet litt kjipt stoff... Men størrelsene var fine. Synes både buksene og trenchcoaten så bra ut (noen av herreklærne også), men de hadde dem ikke igjen i størrelser som passet meg.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 får meg ikke til å like den kolleksjonen... men jeg skal prøve å få tak i noen av gensrene og jeansen på nettet...
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 Jeg leste på The Fashionspot at det var noen lodne gensere som loet noe vanvittig og at trenchen var laget av et materiale som trakk til seg alt støv i mils omkrets. Noen som kan bekrefte/avkrefte før kaoset når nettbutikken?
Ephemera Skrevet 10. november 2006 #12 Skrevet 10. november 2006 Jeg lurer litt på størrelsen på trenchcoaten? Jeg så en her inne som skrev at den ikke fantes større enn str. 42, men på mote.no står det at den også fantes i str. 44? Jeg har lyst på 44. For det første er jeg høy og vil ha den litt sid og for det andre så har den et snitt som gjør at den gjerne kan være litt stor. Noen som så den som vet?
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #13 Skrevet 10. november 2006 Jeg lurer litt på størrelsen på trenchcoaten? Jeg så en her inne som skrev at den ikke fantes større enn str. 42, men på mote.no står det at den også fantes i str. 44? Jeg har lyst på 44. For det første er jeg høy og vil ha den litt sid og for det andre så har den et snitt som gjør at den gjerne kan være litt stor. Noen som så den som vet? ← jeg er ganske sikker på at jeg så den i str 44 på Trondheims torg i går ettermiddag. Hun ene som jobbet der sa forresten at de regnet med å få tilbake endel varer ettersom det var endel som trolig hadde handlet litt over evne i shopping frenzien i går:-)
Ephemera Skrevet 10. november 2006 #14 Skrevet 10. november 2006 jeg er ganske sikker på at jeg så den i str 44 på Trondheims torg i går ettermiddag. Hun ene som jobbet der sa forresten at de regnet med å få tilbake endel varer ettersom det var endel som trolig hadde handlet litt over evne i shopping frenzien i går:-) ← I går ettermiddag? Jeg var på Solsiden litt over kl. 14 og da var det så skrapet der at jeg droppet å kjøre innom Trondheim Torg. Da skulle jeg gjort det likevel da
Ephemera Skrevet 10. november 2006 #15 Skrevet 10. november 2006 Gal som jeg er, ringte jeg nedover nå. De hadde igjen 2 stk. i beige i str. 44 De kunne ikke legge av. Skal jeg hive meg i bilen eller vente til søndag? Jeg vil jo uansett ha den i sort også... :klø:
Gjest Kokosbolla Skrevet 10. november 2006 #16 Skrevet 10. november 2006 Kjør dit med en gang! Greit å sjekke at størrelsen passer og om du liker stoffet på den! Gjør du det, er det jo bare å kjøpe den beige nå og så logge deg på natt til mandag for å kjøpe den svarte. Hvis du drar til butikken og prøver og finner ut at det ikke er noe særlig allikevel, så slipper du å sitte våken halve natten for å komme deg inn på H&M-sidene:)
Gjest Mayamor Skrevet 10. november 2006 #17 Skrevet 10. november 2006 Jeg havnet ved et tilfeldighet inn på en H&M 5 minutter etter åpning i går: Der var folk helt galne; reiv med seg (og gjerne ut av fingrene på hverandre...) og hadde opp i 25 plagg med seg inn på prøverommet. De hadde ekstra bemanning for å kunne håndtere alle folkene og "alt var lov"... Må innrømme at når jeg ser folk komme gående i de klærene (har jo sett dem, men ikke prøvd/kjøpt noe!), kommer jeg til å tenke på seangsen i går...
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #18 Skrevet 10. november 2006 TROR DERE DET ER IGJEN NOEN FLERE KLÆR I BUTIKKENE I DAG?
Gjest Gjest_Sundy_* Skrevet 10. november 2006 #19 Skrevet 10. november 2006 Nei, det er nok ikke så mye klær igjen i dag. Jeg var innom i på HM ved Oslo City og de hadde kun t-skjorter og lodne gensere igjen. Litt undertøy hang også der, men da størrelser som enten var 34 eller 44. Sikkert noen som selger på nettet
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #20 Skrevet 10. november 2006 TROR DERE DET ER IGJEN NOEN FLERE KLÆR I BUTIKKENE I DAG? ← Jeg tipper det er noe igjen, men det kommer nok an på hvilken by du er i. Det var igjen endel (ganske utplukket i størrelser, og endel produkter var helt utsolgt) på Trondheim Torg i går, f eks. Dessuten blir det sikkert en jevn strøm av returnerte varer i løpet av uka, så om du har mulighet for å gå innom flere ganger de nærmeste dagene har du jo en sjanse. Men endel av de mest populære plaggene ble nok revet bort ganske så fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå