Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Har veldig lyst på denne lommeboktingen til venstre, men finner den ingensteder: Lommebokting Noen som har noen forslag til åssen jeg kan lage den selv? Må nevne at jeg ikke er noe flink til å sy eller noe slikt.
Gjest r Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Problemet blir vel å få tak i slike dekorbilder.. Jeg har aldri sett slike i butikken.
pellegrino Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Prøv panduro eller andre hobbyforretninger med stort utvalg.
abelille Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Det som slår meg er å kjøpe en enkel ensfarget lommebok, sminkepung e.l. lime på bilde og en bord (som du kan lage på datamaskinen og klippe ut) opp der igjen. Bruker man noe decopagelim og lakkgreie så kanskje det holder. Har aldri holdt på med decopage, så jeg vet ikke om det går an å gjøre det på tekstiler?
monikabrx Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Kjøp en billig lommebok. Pynt den som du vill, putt i bilder av noen du liker... Om du kjøper en lommebok i stoff, er det jo enkelt å lime det på med tekstillim.
Gjest Kitten Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Kjøp en billig og enkel lommebok. Bildene kan lages på et redigeringsprogram og printes ut på sånn "stryke på merke"- papir. Bakgrunnen til stryke- på- merkene bør være lys/ hvitaktig siden merkene blir gjennomsiktige. Du kan evt. stryke merkene på et hvitaktig stoff som du limer/ syr på lommeboka til slutt. (Hvis lommeboka er for mørk til å stryke rett på).
Susannah Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Jeg har sydd bilder på vesker før. Tok et vanlig bilde, fant en litt tjukk plast - og sydde begge deler rett på vesken. Tåler selvfølgelig ikke mye regn osv. men var veldig enkelt.
Loevinna Skrevet 11. november 2006 #9 Skrevet 11. november 2006 Hmm.. den vesken der minner meg fryktelig om en veske jeg såg på en veskebutikk ikke så langt fra Oslo S.....
forelzka Skrevet 11. november 2006 #10 Skrevet 11. november 2006 Det står jo på hjemmesiden til produsenten hvor du finner produktene deres: MOXTEX Drammensveien 130C 0277 Oslo Phone: +47 2243 7747
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #11 Skrevet 15. november 2006 Hmm.. den vesken der minner meg fryktelig om en veske jeg såg på en veskebutikk ikke så langt fra Oslo S..... ← Kunne du vært en engel og dratt inn og sjekket om det var den? Er villig å betale frakt og allting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå