Quirky Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 (endret) Vil unngå kaoset i dag, så jeg lurer på om jeg kan gå trygt på et kjøpesenter med kun ungdomsavdeling? Endret 9. november 2006 av Quirky
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 victor & rolf selges kun på utvalgte hm butikker. tror du finner en oversikt på hm.com. Er ikke veldig mange butikker i norge som får kolleksjonene inn, tror det kunner i de største byene.
Gjest Borghild Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 såvidt jeg vet selges det ikke mannfolk på h&m.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 victor & rolf selges kun på utvalgte hm butikker. tror du finner en oversikt på hm.com. Er ikke veldig mange butikker i norge som får kolleksjonene inn, tror det kunner i de største byene. ← Bergen fikk det nok inn. Holdt meg unna alle H&M for sikkerhets skyld.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Tønsberg ble utsolgt på litt over en time, de får kun ca 5 plagg av hver i hver størrelse. og det er det! så er det utsolgt så er det det. på nett er også klærne begrenset! jeg fikk tak i litt og synes klærne er fine, den sorte kjolen med hjertebelte er kjempemyk og deilig og har ca 50% ren silke. kjøpte også sort cardigan med knyte sløyfehals, og undertøysettet i sort sateng/ hvit bomull med sløyfer. kjøpte herreskjorten og en boxershorts også. alle plaggene er fin myk kvalitet synes nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå