Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kan jeg overhode ikke fordra Borat, men å bannlyse ham.... Synes Russland går 2 skritt frem og 1 tilbake for tiden...

Skrevet
Nå kan jeg overhode ikke fordra Borat, men å bannlyse ham....

Er det virkelig mulig? Han er jo så morsom, jeg ler bare jeg ser han jeg :legrine:

Skrevet
Nå kan jeg overhode ikke fordra Borat, men å bannlyse ham....

Så spennende! Hvorfor det? Jg elsker ham og kan jo ikke skjønne det er mulig, derfor spør jeg ... Men vi skal vel kanskje ikke bruke denne tråden til det :sjenert:

Jeg er sikker på at Borat bare syns det er god reklame. Og at han kan klare seg uten de pengene, tross alt har filmen gått i millionoverskudd allerede.

Skrevet

Samboeren min spør det samme spørsmålet, han vil at vi skal se den sammen, har lastet ned lydklipp og sketsjer og holder på å le seg ihjel. Vet ikke, det er vel bare et spørsmål om smak... Blir liksom litt flau av å se ham og klarer ikke å le av det. Men jeg ler av andre ting, altså :)

• 14 år senere...
Skrevet
Susannah skrev (På 9.11.2006 den 14.27):

Nå kan jeg overhode ikke fordra Borat, men å bannlyse ham.... Synes Russland går 2 skritt frem og 1 tilbake for tiden...

Han er en innmari flink komiker han skuespiller'n. Bruno er innmari morsom. 

Skrevet
te_groupies skrev (1 minutt siden):

Han er en innmari flink komiker han skuespiller'n. Bruno er innmari morsom. 

Hvordan kom du over en 14 år gammel tråd?

Anonymkode: 6166c...51c

• Liker 4
Skrevet
colazero skrev (På 9.11.2006 den 20.17):

Er det virkelig mulig? Han er jo så morsom, jeg ler bare jeg ser han jeg :legrine:

Tja, tror ikke nordmenn hadde tålt det samme. Bare se på reaksjonene mot Sanna Sarromaa, som kun er 2 % av hva Borat er, så tror ikke akkurat nordmenn er de som skal kreve at andre har så mye selvironi, eller påstå at nordmenn er lite selvhøytidelige. Det blir veldig ovenfra og ned. 

Hvis nordmenn noensinne var et chill folkeslag er det long gone. 

Anonymkode: 9396d...639

Skrevet

Er vel ikke nødvendig å bannlyse akkurat. Men av og til skulle jeg ønske det kunne blitt gjort her og. Samboeren elsker Borat. Når han skal muntre seg skikkelig opp, ser han Boratfilm. Og ler seg fordervet. Jeg har verdens mest allsidige humor , sier omgangskretsen. Og kan få krampelatter av det neste. Men akkurat Borat synes jeg bare er dum og rett og slett ekkel. Blir sur av å se på ham. 

Anonymkode: 70d20...b73

Skrevet

Det forstår jeg godt. Det er bare irriterende for de av oss som kan lese kyrillisk/russisk.

Anonymkode: f5a9d...413

• Liker 1
Skrevet

Synes Borat er oppskrytt. En voksen man i en mankini. Det er bare snålt og kleint, og ingenting morsomt med det. Men nå er jeg kresen på hva jeg synes er humor da. 

Anonymkode: e6190...537

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes Borat er oppskrytt. En voksen man i en mankini. Det er bare snålt og kleint, og ingenting morsomt med det. Men nå er jeg kresen på hva jeg synes er humor da. 

Det er ikke du som avgjør hva humor er.

Men jeg er enig, Borat er ikke morsom.

Anonymkode: 8443c...c53

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det er ikke du som avgjør hva humor er.

Men jeg er enig, Borat er ikke morsom.

Anonymkode: 8443c...c53

Nå snakket jeg bare for meg selv da😅 Skrev videre at jeg er kresen på humor 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...