Gå til innhold

Har jeg vært utro ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på byen forrige helg, og tok følge hjemover med en jente jeg hadde truffet på et utested. Jeg skulle bare følge henne hjem til Frogner der hun bodde, ingen baktanker. Deretter skulle jeg ta taxi til Grorud, der jeg bor.

Vi stoppet på veien og satte oss på en benk og pratet. Begynte å kline litt, og plutselig bøyer hun seg ned, drar opp glidelåsen og begynner å suge meg kraftig. Vi var begge temmelig drita. Etter ca. 1 minutt stopper hun, smiler søtt og sier god natt, og løper av gårde.

Jeg ble helt perpleks av dette, fikk etterhvert stablet meg selv inn i en taxi og kjørte hjem til kone og barn.

Synes dere at jeg har vært utro ? Og bør jeg si det til kona og risikere skilsmisse ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Selvfølgelig har du vært utro. Hva du skal gjør videre finnes det ikke fasitsvar på.

Skrevet

I mine øyne var du utro. For meg er "bare" det å kysse/kline det samme som utroskap.

Når det gjelder suginga så hadde du tross alt et helt minutt å føyse henne bort på. ( Det virker som om dette skjedde fort og overraskende)

Hvorvidt du skal fortelle dette til kona får bli din egen avgjørelse, men det virker som om dette gnager siden du skriver om det her.

Skrevet

Ehh ja.. for meg er mer enn en klem utro.. hadde du bare klina med henne å hadde du vært utro..

hadde jeg vært kona di tror jeg jeg ville ha fått vite d.. men kan ik akkurat sikre deg at d blir lykkelig ending!

Skrevet

Synes det hørtes ut som alle mens våte fantasi. Mulig du bare skal la det være med fantasien og ikke ødelegge familien din? Og hold deg på matten heretter.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Enig med Jack.

Dette var ikke bra, men kanskje ikke nodvendig aa risikere skilsmisse for heller....

(Hvis det ikke har skjedd for, og det ikke skjer igjen...)

Skrevet

At du har vært utro er helt klart slik jeg ser det.

Hva du nå skal gjøre får være opp til deg.

Skrevet

Eg meina at en e utro om en kyssa! så i mine auge har du vore det..

enten må du fortelle det til kona og ta konsekvensane, eller la være å seie det, og aldri meir gjere nåke liknande!

Skrevet

Blir dere skilt hvis en av dere er utro?

Hvor går grensen for utroskap for deg og din kone?

Hvordan definerer dere sex - hvis grensen altså går ved sex ("I did not have sex with that woman!").

Skrevet

Selv om dere var veldig fulle burde du sagt stopp før hun lente seg mot deg og begynte å kline med deg (om det ikke var omvendt...) At du lot henne suge deg er enda verre. Hadde kjæresten min klint med en annen jente hadde det vært kjipt nok, men blitt sugd i tillegg...stakkars han.

Skrevet

Ja, du har vært utro... Hva trodde du egentlig???

Nei, jeg synes ikke du bør si det hvis du vet at det er din kone du ønsker å leve med. Ikke la din kone og dine barn lide for din dustetabbe.

Mange forteller om sine tabber kun for å lette sin samvittighet. Det er ikke bra. Den dårlige samvittigheten får du lære deg å leve med. Se på den som din straff som kanskje kan få deg til å holde deg i skinnet...

Skrevet

Du kan ikke ha vært SÅ full siden du husker det hele selv da. Dette var jo utrolig teit gjort, og jeg hadde blitt forbanna om jeg hadde vært kona di. Men du kjenner jo henne forhåpentligvis ganske bra, så da får du vurdere hva du skal gjøre i denne situasjonen.

Skrevet
Synes dere at jeg har vært utro ? Og bør jeg si det til kona og risikere skilsmisse  ?

Hvorvidt du har vært utro eller ikke er et spill med ord som er helt uinteressant.

Å være dritings og alene med en dame man nylig har truffet på byen vitner om mangel på erfaring. Man må unngå å sette seg selv i en slik situasjon. Hvis man først er der, kan alt mulig skje, selv om man har de beste intensjoner.

Har du lært noe? Vil du være forsiktig med å være full og alene med single damer senere? Er du sikker på at historien ikke kommer ut? Tror du at du vil klare å huske denne lærdommen om et år eller fem?

I såfall ville jeg holdt kjeft og konsentrert meg om å bedre familieforholdet i tilfelle det ikke er tipp-topp.

Skrevet
At du har vært utro er helt klart slik jeg ser det.

Hva du nå skal gjøre får være opp til deg.

Jeg ser ikke på dette som utroskap, bare som en tullete fyllegreie.

Utroskap betinger etter min oppfatning at man har et seksuelt forhold til et annet menneske over tid. Å kline med noen når du er beruset, er ikke utroskap, det er bare sånt som skjer med nesten alle. Også de skinnhellige folkene her inne på KG, selv om de later som de har en moral som er helt fantastisk.

Skrevet

Utroskap betinger etter min oppfatning at man har et seksuelt forhold til et annet menneske over tid. Å kline med noen når du er beruset, er ikke utroskap, det er bare sånt som skjer med nesten alle. Også de skinnhellige folkene her inne på KG, selv om de later som de har en moral som er helt fantastisk.

Jeg er helt enig med deg.

Og TS skal ihvertfall ikke si det til kona, absolutt ikke !! Å bli skilt på grunnlag av denne historien, hadde vært helt vanvittig.

Skrevet

enig det at det er kjedelig å ødelegge en familie! og ekteskapet..men på den annen side,hadde jg vært gift og han hadde gjort no sånn ville jg vite d!!

Skrevet

Jeg liker ikke at bedrevitere og forståsegpå'ere skal fortelle andre hva jeg egentlig gjør, og at jeg ikke står for det jeg sier, så det kan du bare glemme.

TS; du har så absolutt vært utro. Du bør vel ikke si noe til kona hvis du vil redde ditt eget skinn, men tenker du på henne så sier du det. Da har hun en mulighet til å selv bestemme om hun vil fortsette livet sitt sammen med en sånn som deg.

Skrevet
Jeg liker ikke at bedrevitere og forståsegpå'ere skal fortelle andre hva jeg egentlig gjør, og at jeg ikke står for det jeg sier, så det kan du bare glemme.

TS; du har så absolutt vært utro. Du bør vel ikke si noe til kona hvis du vil redde ditt eget skinn, men tenker du på henne så sier du det. Da har hun en mulighet til å selv bestemme om hun vil fortsette livet sitt sammen med en sånn som deg.

Det var meg!

Skrevet (endret)

Hadde du vært min mann og denne episoden var helt ubetydelig for deg hadde jeg ikke hatt noe ønske om å vite dette. Hva godt skulle det gjort meg???

Noen ganger er det faktisk best å være lykkelig uvitende.

Husk også på at hvis du velger å fortelle din kone dette så kan saken fremstå for henne større enn det den er for deg. Nettopp fordi du velger å si det til henne...

Endret av Prinsesse på erten
Skrevet
hadde jg vært gift og han hadde gjort no sånn ville jg vite d!!

Der har jeg et annet syn. Min tanke er at hvis jeg kan tilgi det, vil jeg helst ikke vite det. Om jeg ikke kan tilgi det vil jeg imidlertid vite det. (Det er selvfølgelig umulig for en partner å vite sikkert hva jeg vil tilgi eller ikke, men det er en annen diskusjon.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...