Gå til innhold

Klær som alt fester seg til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en sort bomullsbukse som ALT fester seg til. Går det an å gjøre noe med klær som dette?

Hadde det ikke vært for at buksen er så fin, hadde den rett og slett blitt kastet for lengst. Det er jo ikke akkurat artig å gå rundt med klesrulle i vesken, og måtte rulle over et plagg flere ganger per bruksdag :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike klær holder jeg meg langt unna. Jeg gidder ikke kjøpe klær som medfører mye arbeid for meg. *lat*

Skrevet (endret)

Hadde jeg visst at den var slik, hadde jeg jo aldri kjøpt den :sur: En av de som jobbet i butikken hadde den faktisk på seg når jeg kjøpte den, og hun klarte att på til å fullrose buksen :overrasket: Snakk om å miste troverdighet!

Mener imidlertid å huske at jeg har hørt et råd mot slike irritasjonsmomenter en gang...

Endret av Sprilla
Skrevet

Bruker du skyllemiddel?

Mener å ha fått råd om å ha ltt skyllemiddel i vaskevannet når man vasker gjenstander/ ovrlater som suer støv og partikler til seg. Skal gjøre det mere antistatisk.

Alterntivt får du høre med hun som solgte den.

Uansett irriterende med sånne plagg, særlig når den er så fin :sur:

Skrevet

Jeg har en jakke som er slik. Dyr og kjempefin, men full av all slags støv og lodotter med en gang den kommer på.

Nå har jeg gått med den likevel i noen uker, og det virker som den blir "metter" med tid, altså at den ikke suger til seg ting like lett som før. Hvis man bare plukker av ting i begynnelsen tror (håper) jeg at det vil ordne seg av seg selv etter hvert.

Skrevet (endret)
Bruker du skyllemiddel?

Mener å ha fått råd om å ha ltt skyllemiddel i vaskevannet når man vasker gjenstander/ ovrlater som suer støv og partikler til seg. Skal gjøre det mere antistatisk.

Alterntivt får du høre med hun som solgte den.

Uansett irriterende med sånne plagg, særlig når den er så fin :sur:

Bruker skyllemiddel ja, men jeg kunne kanskje prøve meg på en en litt større dosering... Skal testes ut! Takk for tipset!

Endret av Sprilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...