Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Jeg sitter og tenker på og utdanne meg til negledesigner, men det kurset jeg har sett på, har de bare gele negler.... Da ble jeg litt usikker, er det best med gele eller ackryl, vet at det sikkert er forskjellig fra person til person, men kanskje det er noen negle designere her inne som har noen tips til meg Er det samtidig noen her inne som har hørt om nails2000?
Gjest Tanita Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Hei! Jeg har sett brosjyre fra nails2000, men hvis du først skal utdanne deg til negledesigner, velg en skole som er seriøs og godt anerkjent. Anbefaler Negleakademiet som har landets beste instruktører. Der kan du velge akryl eller gele, etter å ha jobbet i to år, kan du videreutdanne deg til master. Gode kurs, flotte produkter (ta en titt på creativenaildesign.com) og god oppfølging! Lett å finne seg sted å jobbe etterpå. Om du velger akryl eller gele, kommer an på hvordan du liker å jobbe, begge deler er populære. Med akryl stivner det raskere (av seg selv) så du må forme neglen litt raskere enn med gele som ikke stivner av seg selv men som må herde i uv-lampe. Personlig liker jeg akryl best. Begge deler gir pene resultater, og det som er gøy med akryl, er at du kan blande til forskjellige farver osv!
Quirky Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 (endret) Hei! Jeg har sett brosjyre fra nails2000, men hvis du først skal utdanne deg til negledesigner, velg en skole som er seriøs og godt anerkjent. Anbefaler Negleakademiet som har landets beste instruktører. Der kan du velge akryl eller gele, etter å ha jobbet i to år, kan du videreutdanne deg til master. Gode kurs, flotte produkter (ta en titt på creativenaildesign.com) og god oppfølging! Lett å finne seg sted å jobbe etterpå. Om du velger akryl eller gele, kommer an på hvordan du liker å jobbe, begge deler er populære. Med akryl stivner det raskere (av seg selv) så du må forme neglen litt raskere enn med gele som ikke stivner av seg selv men som må herde i uv-lampe. Personlig liker jeg akryl best. Begge deler gir pene resultater, og det som er gøy med akryl, er at du kan blande til forskjellige farver osv! ← Hva holder lengst, da? Synes geleneglene mine ikke holder så lenge før jeg må få dem fikset igjen. Men det har vel mer med at neglene mine vokser fort? Endret 10. november 2006 av Quirky
Miracl3 Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Jeg har akrylnegler. og de holder utrolig lenge. Har faktisk bare prøvd gele en gang, og da knakk de ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå