Gå til innhold

Gave til innvielsesfest

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er invitert i innvielsesfest hos noen på lørdag. de har akkurat flyttet, så jeg aner ikke hvordan det ser ut hos dem. Mye er visst fortsatt i kartonger. Blomster er uaktuelt (de har antydet at de har nok).

Noen ideer?

(Jeg kjenner dem ikke så godt ennå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo an på hvor dyr gave du skal kjøpe,men hva med stliige telysestaker med fine lys....Noe som jeg synes er en nøytral gave.....

Skrevet

Ikke så dyr gave, det er mer en oppmerksomhet. men er åpen for alle tips!

Skrevet

Hadde jeg vært deg,så hadde jeg gått på en type candle art butikkk.....finner alltid noe der,trenger ikke å koste så mye heller!

Skrevet

Vi kjøper "nytelsesmidler" når vi skal i innflyttingsfest hos folk. Enten god vin, gode oster, god skinke, etc. Og lager et fint kort som de har som minne i etterkant. :)

Skrevet

Vin, sjokolade, og annet "forbruksvare".

Å gi folk "telysestaker" er nesten på grensen til ondskap ;)

(jeg haater i alle fall sånt smånips..!)

Skrevet

:ler:

litt lettere å gi "stash" viss man kjenner personene godt. Det er ikke gøy å få noen telysestaker du ikke liker eller ikke passer inn, og du føler du må ha di framme...

Vin er jo ganske greit

Skrevet

Vann- eller vinkaraffel

Kul vinopptrekker

Glasshåndkler evt. med kule trykk

Forkler evt. med kule trykk

(Vet forresten ikke hvor man kjøper sånne glasshåndkler og forkler, har pleid å kjøpe mine i utlandet)

Skrevet

Takk for tips!

Tror kanskje det er lettest å ta med en flaske vin og kanskje pakke den i en kurv sammen med et håndkle og et hjemmebakt brød (som de roste opp i skyene da de var på besøk hos oss sist)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...