Gjest Kaya83 Skrevet 16. november 2006 #21 Skrevet 16. november 2006 Jeg blir sjokket.. Å være over 30 og få skikkelig kick av å gå uten truse for første gang.. Nei, nå gir jeg meg over..
Gjest Gjest_Gullet_* Skrevet 16. november 2006 #22 Skrevet 16. november 2006 Jeg blir sjokket.. Å være over 30 og få skikkelig kick av å gå uten truse for første gang.. Nei, nå gir jeg meg over.. ← Hva mener du?
Daiquiry Skrevet 17. november 2006 #23 Skrevet 17. november 2006 Jeg synes det er kjempe opphissende å gå uten truse i skjørt og kjoler....Gikk en gang over Torgalmenningen i Bergen i en lang svart sommerkjole uten undertøy, og jeg tror det lyste av hele meg at jeg følte meg sexy.... Det er noe spesielt eggende ved at man bare kan løfte skjørtet og ha full tilgang.... Tror jeg må gå ut med kjæresten en gang uten truse....
Gjest TS Skrevet 17. november 2006 #24 Skrevet 17. november 2006 Jeg synes det er kjempe opphissende å gå uten truse i skjørt og kjoler....Gikk en gang over Torgalmenningen i Bergen i en lang svart sommerkjole uten undertøy, og jeg tror det lyste av hele meg at jeg følte meg sexy.... Det er noe spesielt eggende ved at man bare kan løfte skjørtet og ha full tilgang.... Tror jeg må gå ut med kjæresten en gang uten truse.... ← Du beskriver fabelaktig det jeg sikter til i denne tråden. Du satt de rette ordene på det "kicket" jeg sikter til. Det må oppleves for å skjønne det. Det har noe med selvfølelse å gjøre.
Gjest Pax Skrevet 17. november 2006 #25 Skrevet 17. november 2006 Prøvde meg på truseløs en gang, men kan ikke si jeg merket den effekten.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #26 Skrevet 17. november 2006 Jeg blir sjokket.. Å være over 30 og få skikkelig kick av å gå uten truse for første gang.. Nei, nå gir jeg meg over.. ← Tydelig hvor gammel du er ja.
Gjest Garbo Skrevet 17. november 2006 #27 Skrevet 17. november 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som har motforestillinger mot å gå uten truse? Det er jo ikke for å blotte seg for enhver. For min egen del er det mer vanlig enn uvanlig å gå uten truse ( under skjørt / kjole ). Det er jo ingen som kan se hva jeg har under likevel. Når jeg ser på alle ungjenter som er opptatt å vise at de går i en minimal string som på død og liv må vises under et mer eller mindre gjennomsiktig plagg setter det jo sikkert fantasien i sving hos mange menn. Da er det bedre å fjerne hele greia og gå uten. Mye mer behagelig også! Og jeg er godt voksen!
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #28 Skrevet 17. november 2006 Jeg går ofte uten truse hjemme. Er herlig. Ikke noe seksuell grunn men kun fordi det er behagelig.
Gjest Gjest_berta_* Skrevet 19. november 2006 #29 Skrevet 19. november 2006 ...og når du skal ut med kjæresten, som aner fred og ingen fare (og kanksje frykter de hudfarga sloggiene...) så vipper du opp skjørtet - og vips, kvelden blir mye mer eggende ...hærli! digger det jeg
Gjest tilgang Skrevet 20. november 2006 #30 Skrevet 20. november 2006 ...og når du skal ut med kjæresten, som aner fred og ingen fare (og kanksje frykter de hudfarga sloggiene...) så vipper du opp skjørtet - og vips, kvelden blir mye mer eggende ...hærli! digger det jeg ← Er det ikke mer sexy å viske ham det i øret...... Eller invitere ham med inn i et smug/ park el. lign sånn at han kan ta fatt på fruktfatet?
karewa Skrevet 20. november 2006 #31 Skrevet 20. november 2006 Det hender jeg går truseløs. Det kan være behagilig en varm sommerdag, og opphissende i mer formelle sammenhenger. Ofte forteller jeg mannen mn om det, og han synes jo det er helt topp.
Gjest Jente 30 Skrevet 20. november 2006 #32 Skrevet 20. november 2006 Er det virkelig noen som vil påstå at det ikke er behagelig å kjenne en varm bris på et bart kjønn under en florlett sommerkjole? Da har dere ikke prøvd. Kan anbefales på det stekeste! Kan ikke vente nok på varmere årstid!
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2006 #33 Skrevet 22. november 2006 Har kommet hjem fra 14 dagers truseløs sydenferie. Ble så nyskjerrig når jeg leste innleggene på forumet. Skjenerte meg har fått et nytt syn på dette. Hadde aldrig i livet trodd at det skulle være så behagelig og spennende. Aldrig mer truser i varmen for min del. 39 og gift.
Gjest Garbo Skrevet 23. november 2006 #34 Skrevet 23. november 2006 Var på julebord i helgen. Kjole,stayups og ellers intet under. Veeeeeeeeeeeeeldig pirrende! 42
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2006 #35 Skrevet 27. november 2006 Jeg tok hintet fra siste innlegg! Julebord med kollegaer uten truse + stayups i helgen! Første gang i mitt liv. Frister til gjentagelse. Utrolig pirrende under dansene. Bare jeg visste! DAME 45.
Gjest Gjest_Bitten_* Skrevet 27. november 2006 #36 Skrevet 27. november 2006 Da er vi 3 med samme spenning. Hadde truse med for å ikke fryse i drosjekø. Den lå i vesken og ble tatt på på toalettet før avreise. Utrolig spennende!
Lemming Skrevet 27. november 2006 #37 Skrevet 27. november 2006 Jeg går nesten alltid uten truser, jeg! Det være med eller uten bukser. Synes det rett og slett er behagelig. Hvis jeg har kjole eller skjørt er det også veldig pirrende... Det er noe med tanken på easy access.. Men det er i utgangspunktet svært sjelden jeg går med kjole eller skjørt, så når jeg førstda gjør det virker det i seg selv opphissende på meg, selv med undertøy. Gleder meg til 2. juledagsrevy med fest, som jeg skal på i kjole, uten truser. Noe PV'en min er fullstendig klar over.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 27. november 2006 #38 Skrevet 27. november 2006 Har kommet hjem fra 14 dagers truseløs sydenferie. Ble så nyskjerrig når jeg leste innleggene på forumet. Skjenerte meg har fått et nytt syn på dette. Hadde aldrig i livet trodd at det skulle være så behagelig og spennende. Aldrig mer truser i varmen for min del. 39 og gift. ← Var på julebord i helgen. Kjole,stayups og ellers intet under. Veeeeeeeeeeeeeldig pirrende! 42 ← Jeg tok hintet fra siste innlegg! Julebord med kollegaer uten truse + stayups i helgen! Første gang i mitt liv. Frister til gjentagelse. Utrolig pirrende under dansene. Bare jeg visste! DAME 45. ← Så rart at dere alle tre skriver haiku og har "lik signatur"
Snøkule Skrevet 27. november 2006 #39 Skrevet 27. november 2006 Så rart at dere alle tre skriver haiku og har "lik signatur" ← Hehe... Truseløs- Haiku!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå