Gå til innhold

Nok en gang

Gjest Nyfiken Blue

Fremhevede innlegg

Gjest Nyfiken Blue
Skrevet

Hvordan ser dere på å gå truseløs?

Jeg ble i sommer anmodet av min bedre halvdel å gjøre dette for hans egne lyster.

Jeg tok mot til meg og gjorde det for å tilfredstille hans behov ( Ikke av egne ).

Jeg har aldri turd å fortelle ham at gav meg et "kick". Det opphisset meg så til de grader å vite hvordan jeg var under skjørtet at jeg ble sjokkert. Hadde aldrig trodd det. I dag gjør jeg dette for egen del, og ikke for hans.

Han vet ikke engang om at jeg gjør det.

Har andre erfaring med dette.

JENTE 32.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men tror sannelig at det er noe som må prøves ut. :sjarmor:

Gjest Elfrida
Skrevet

Det er ekkelt å gå truseløs i bukse. Og generelt kaldt. Går jeg truseløs er det hjemme, eller på spesielt fine sommerdager hvor en lett kjole er nok. Men man må passe på når man reiser seg opp så ikke kjolen sitter fast i rompesprekken! :)

Skrevet

Sørg for at du ikke "skvetter" da. Såååå Kjiiiipt å være på fest hos et vennepar(eller andre for den slags skyld) hvor man sitter i den nye sofan og lager våte flekker.... :ler: Det var den kåtheten.... :ler: Jente 34!

Gjest Gjest_Carla_*
Skrevet
Det er ekkelt å gå truseløs i bukse. Og generelt kaldt. Går jeg truseløs er det hjemme, eller på spesielt fine sommerdager hvor en lett kjole er nok. Men man må passe på når man reiser seg opp så ikke kjolen sitter fast i rompesprekken! :)

Det er da ikke SÅ stor forskjell på rumpesprekken enten man bruker string eller går uten.

Skrevet

Skjørt med et godt fòr er vel en ide, når man skal gå truseløs. Når det begynner å bli kaldt kjøper man seg et par tykke strømpebukser og klipper av buksedelen, og bare bruker strømpene i en ordinær strømpeholder under lange gode skjørt. Intimservietter er en selvfølgelighet å ha med til enhver tid, så man føler seg fresh og ren til enhver tid.

Men selvfølgelig; alt med måte. Blir det VELDIG kaldt, finner man frem trusser og hele strømpebukser, man risikerer da ikke å forfryse seg....

Skrevet

Jeg blir nå ikke så VÅT da! Det har med hele velværet å gjøre. Det har hendt at jeg følte jeg " rendte over " men det finnes jo heldigvis alltid et toalett inærheten hvor man kan vaske av seg det overflødige. Dette blir jo nesten pinlig. Jeg håper det er medsøstre som har medynk på forumet.

Er dette noe som er mer vanlig for oss over 30. Stusser!

Skrevet

Jeg tenkte nå mer på skjørt eller kjole da! I bukse? Nei!

Skrevet

Ser ikke helt poenget med å gå truseløs i bukse jeg...? ;)

Skrevet

Jeg er helt enig med ts. Det er pirrende å gå truseløs under skjørt/kjole. En behagelig følelse.

Og - nei - trenger ikke være over 30 for å ha den følelsen. ;)

Skrevet

Bruker aldri truse, går alltid med skjørt. Seksuelt opphissende? Nei. Bare generelt befriende.

Skrevet
Bruker aldri truse, går alltid med skjørt. Seksuelt opphissende? Nei.  Bare generelt befriende.

Jeg tror at tenningen kommer av at jeg gjør noe " unormalt ". Jeg startet denne tråden for å få et svar å om det egentlig er så uvanlig. Jeg skriver at jeg får et " kick " av det. Jeg vet ikke hvordan jeg ellers skal forklare følelsen! Det kan jo hende at det er frihetsfølelsen.

Håper på flere svar.

Gjest JENTE 35
Skrevet

Skal på julebord i helgen uten partner. Skal bo på hotell. Etter å ha lest innleggene vil jeg debutere med kun stayups. Pirrer meg allerede.

Bare jeg vet!

Skrevet

Det er deilig å gå truseløs under kole/skjørt. :) Men ikke i bukser; hadde det travelt når jeg skulle på fest en gang; hoppet i buksene og løp avgårde - uten truser.

Skrevet

Jeg er over 30, og jeg liker å gå uten truse.

Skrevet

Har nå debutert truseløs på Tenerife.

Det skjedde 1. dagen. Hadde aldri trodd at jeg skulle våge. ( Skjenert )

Trusene lå i kofferten resten av tiden.

Ubeskrivelig godt og kriblende

Over 30 jeg også.

Skrevet

Truseløs under skjørt er helt greit, under bukse er det bare ekkelt. Men kan ikke si at jeg får noe stort kick av det.

Skrevet
Jeg tror at tenningen kommer av at jeg gjør noe " unormalt ". Jeg startet denne tråden for å få et svar å om det egentlig er så uvanlig. Jeg skriver at jeg får et " kick " av det. Jeg vet ikke hvordan jeg ellers skal forklare følelsen! Det kan jo hende at det er frihetsfølelsen.

Håper på flere svar.

For meg er det helt normalt, både om sommeren og på f.eks på julebord med stay-ups under kjolen.

Skrevet

Jeg går ofte uten truse i buksen. Ikke fordi jeg blir så forbanna kåt av det, men fordi det føles befriende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...