royaltrux Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Jeg skrev tidligere at jeg gadd ikke stille opp men siden jeg var på vei til skolen så tenkt jeg kunne vel bare titte hvor mange det var-og det var faktisk ikke mange i det hele tatt. Kolleskjonen var på Stavanger Steen&Strom v/ Domkirke. Synes de manglet masse. Som mange kan sikkert tenke var det ikke like fint i virkeligheten....Ikke mye å være imponert av MEN... *Svart gjennomsiktige bluse med hjerter på toppen...nydelig. veldig flatterende synes jeg men størrelser kjentes litt små (men jeg er stor på toppen og kan være det har noe å si?) *Trenchcoaten var helt utrolig. Den måtte jeg bare ha selv om...tja...den ble LITT for trangt kanskje men snittet var bare nydelig. Den kler jeg med timeglassen figuren min syntes jeg....Forhåpentligvis kan jeg får den sydd litt om til å får plass til puppene...for jakken nemlig går ikke høyere enn str. 42.... Hadde veldig lyst å se på den hvite store "dunjakke" men det var ikke der. Også den college genser i lys-grå var ikke like fin synes jeg. I hvert fall ikke min stil. Jeg bare tok på smokingen og synes det klørte med en gang....Jeansen var ikke noe spesielt men de gikk nok først vekk.
FantasDick Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Jeg tør ikke nærme meg sentrum i dag, i frykt for at jeg skal rote meg bort i en H&M-butikk. Jeg har ikke råd til å handle klær nå. *sukk* Men den trenchcoaten høres såå flott ut!
royaltrux Skrevet 9. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2006 Så du den røde kjolen? Var den fin? ← Nei det hadde de ikke på Stavanger.
royaltrux Skrevet 9. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2006 Jeg tør ikke nærme meg sentrum i dag, i frykt for at jeg skal rote meg bort i en H&M-butikk. Jeg har ikke råd til å handle klær nå. *sukk* Men den trenchcoaten høres såå flott ut! ← Jeg har penger i kontoen. Men ikke råd til å kjøpe. Sånn logikk er det hos meg Trenchen var ikke billig altså...nesten en tusen lapp
Ephemera Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Jeg skal shoppe på nett på søndag!! Jeg kommer til å ha både min og sambo sine laptoper oppkoblet - og kanskje hans stasjonære i tillegg Jeg har nemlig spart nesten 5.000 kroner i verkstedutgifter på bilen idag og suste innom Solsiden kjøpesenter etterpå for å se etter trenchcoaten. Men det var selvsagt tomt. Da var klokka over 14. De hadde igjen 1 stk. av den sorte strikkekjolen i str. XS. Den var fin, men jeg må ha større størrelse da... Også hadde de den kjolen med volangene foran i både beigegrønn og sort, noen T-skjorter, sorte blazere, noen sorte bukser, noen få av den rosa toppen med sløyfe... litt undertøy, noen hvite gensere som jeg ikke har sett før og noen sorte gensere med rødt mønster på. Jeg vil ha trenchcoaten i både beige og sort På mote.no er det selvsagt tråd om klærne og bilder...
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Hvor kan jeg se kolleksjonen? Finner den ingen steds
Ephemera Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 Eller du kan trykke på "Klær og mote" her på KG også - i menyen til venstre. Der er det mange fine bilder. Du kan også se på www.detnye.no. Der lå det ihvertfall bilder tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå