minienthe Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 noen som vet hvor jeg får kjøpt sånt grønt verandateppegress og hva det ligger på i pris ? hvordan går jeg frem hvis jeg skal legge linoleumsgulv på betonggulv (kjeller...rett og fint gulv) ? evnt klikklaminat ?
Gjest HB Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Verandagress får du nok på teppebutikker (a la Teppeland) og Maxbo etc. Men på sistnevnte er det nok mest sesongvare som de bare har om sommeren. Husker dessverre ikke priser, men det er forskjell på om du skal ha drenerende gress eller ei. Et linoleumsbelegg kan du vel nesten legge rett på betonggulvet, evt. med litt lim under, men det vil jo bli ganske kaldt. Det kommer an på hvilken bruk det er i rommet. Hilsen Lille meg
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Et linoleumsbelegg kan du vel nesten legge rett på betonggulvet, evt. med litt lim under, men det vil jo bli ganske kaldt. Det kommer an på hvilken bruk det er i rommet. Hilsen Lille meg ← Og kliklaminat enda kaldere... Klikklaminaer har ei svært kald overflate.
minienthe Skrevet 15. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2006 endte opp med klikklaminat, linoleum er uaktuellt da jeg ikke har anledning til å lime på gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå