Gå til innhold

Orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oj, hehe, morro å høre om åssen gutter får orgasme! :ler: og ja, jeg skjønte vel at man får vaginal orgasme ved å ha sex men jeg har aldri fått det :klø: hmmm... Og hva i h****** er brystorgasme? Og hvordan får man den? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oj, hehe, morro å høre om åssen gutter får orgasme! :ler: og ja, jeg skjønte vel at man får vaginal orgasme ved å ha sex men jeg har aldri fått det :klø: hmmm... Og hva i h****** er brystorgasme? Og hvordan får man den? :klø:

Du kan prøve å stryke, kose med brystene og brystvortene dine.

Skrevet

Har nemlig prøvd det, men en orgasme skal man se langt etter på denne måten.... :klø:

Skrevet

Jeg må vanligvis stimulere klitoris samtidig som mannen min har lemmet sitt inn og ut av meg. Misjonærstlillingen der han løfter seg litt opp på ermene eller sitter på kne fungere fint for oss. da kan jeg gni klitoris samtidig, og kan få orgasme hver gang.

Skrevet

Dusjstrålen!

Funker bestandig, kjenn følelsen når du kommer, husk og prøv og kjenne etter følelsen når u har sex, når du kjenner følelsen er du i nærheten.

Jeg trur det er bare at man ikke kjenner kroppen sin at man ikke får orgasme!

Skrevet

Det er liksom lett å få orgasme på egenhånd men når man har samleie er det ofte mye mer komplisert, betyr ikke at man ikke kjenner kroppen sin for det... eller?

Skrevet

Jeg trur det er bare at man ikke kjenner kroppen sin at man ikke får orgasme!

Vær så snill... :tristbla: Selv har jeg vært seksuell aktiv i 13 år. Hatt over 50 partnere, er nå gift og får fremdeles ikke orgasme. Jeg kan heller ikke få orgasme med en dusjstråle eller ved å bruke fingrene. Jeg behøver mer vibrasjon, myyyyyye mer enn dusjstråle, fingre eller tunge kan gi meg.

Alle råd du eller andre kan gi meg har jeg prøvd, bøker er lest, tv-programmer sett, innlegg skrevet og mere til.

Det eneste som nytter er en meget sterk vibrator, men da kun alene, ikke med min mann fordi han da forstyrrer vibratorens vibber ved det han gjør.

Så si heller at du er en av de heldige. For det finnes nok av de kvinner som har kjent sin kropp i flere år enn du har levd og som dessverre ikke oppnår orgasme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...