Gå til innhold

Orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan oppnår dere orgasme og hvordan kjennes det når høydepunktet nås? Selv må jeg stimulere klitoris for å oppnå orgasme. Er det forskjell på en orgasme som eventuelt oppnås ved vaginal penetrering eller stimulering av G-punktet og en klitoris orgasme?. Eller for dere menn, må penis være stimulert for å oppnå orgasme. Hvilken erfaring har dere andre her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Vaginal orgasme = mersmak, mens klittorgasme gjør meg sint og egen!

Følelsen kan vel ikke beskrives, men merker en iskald følelse som lyner fra tærne og opp til hurramegrundt.

Skrevet

Tror jeg bare får til klitoral orgasme, jeg.. Den er veeeldig god, da! :)

Skrevet

Jeg får også bare klitoral orgasme. Får det ved oralsex, kosing/(fingring) på klitten, i dusjen og med vibrator.

Skrevet

Får både klitoral og vaginale orgasme, og brystorgasme. :hoppe:

-og ja det er forskjell på de. Orgasme som kommer etter 'gnikking' på klitten er som regel mer intens enn en vaginal, men til gjengjeld varer den vaginale mye lengre. Brystorgasme er som en 'liten og mild' klitoral orgasme, men helt nydelig av den grunn. :sjarmor:

Hvordan det kjennes når en kommer til høydepunktet...ja hvordan skal en forklare det da?

Alle muskler strammer seg der nede, jeg begynner å skjelve/riste og den gode følelsen begynner å 'sprer seg utover', og det kjennes ut som du ikke skal få nok. :sjarmor::sjarmor:

Skrevet

Alle muskler strammer seg der nede, jeg begynner å skjelve/riste og den gode følelsen begynner å 'sprer seg utover', og det kjennes ut som du ikke skal få nok.  :sjarmor:  :sjarmor:

Gjelder dette ved brystorgasme også?

Skrevet
Gjelder dette ved brystorgasme også?

ja, bortsett fra at den er litt 'mildere' slik at jeg ikke skjelver/rister som ved en 'vanlig' orgasme. :):)

Skrevet
Eller for dere menn, må penis være stimulert for å oppnå orgasme. Hvilken erfaring har dere andre her?

Penis må stimuleres ja. I allefall er det slik for meg. Har heller aldri hørt om noen annen form for orgasme hos gutter (ikke at dette er ett "hett" samtaleemne mellom meg og mine kompiser). Så her er det nok bare *bam-bam-bam* som funker ;)

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg fikk orgasme en gang ved at kjæresten min stimulerte meg analt, og bare der. Det tok lang tid, men var helt ubeskrivelig deilig...

Normalt må jeg stimulere penis på vanlig måte for å få orgasme.

Det hender forresten også at jeg får utløsning (ejakulasjon) uten at jeg har orgasme. Dette kan typisk skje hvis jeg forsøker å "holde igjen" fordi jeg ser det er like før hun kommer og jeg ønsker at det skal skje samtidig med meg. Ganske frusterende, men heldigvis sjeldent...

Skrevet
Jeg fikk orgasme en gang ved at kjæresten min stimulerte meg analt, og bare der. Det tok lang tid, men var helt ubeskrivelig deilig...

Normalt må jeg stimulere penis på vanlig måte for å få orgasme.

Det hender forresten også at jeg får utløsning (ejakulasjon) uten at jeg har orgasme. Dette kan typisk skje hvis jeg forsøker å "holde igjen" fordi jeg ser det er like før hun kommer og jeg ønsker at det skal skje samtidig med meg. Ganske frusterende, men heldigvis sjeldent...

Utrolig - du er en heldig mann!

Skrevet

Får både klitoral og vaginale orgasme, har ikke prøvd brystorgasme. Den vaginale får jeg bare i misjonærstillingen og den er ikke så kraftig som den klitorale. Den klitorale orgasmen kan jeg få både når vi har sex, oralsex og fingring, ved at klitoris blir stimulert.

Det må være utrolig kjedelig å ikke få orgasme. Da har man liksom ikke noe å bygge opp til. Og orgasme er jo så syyykt deilig...

Skrevet
Utrolig - du er en heldig mann!

G-punktet til gutta sitter opp i anus(5-6 cm) og stimulering av dette punkt kan vistnok føre til orgasme

Gjest _gjest_*
Skrevet

Har opplevd å få orgasme når jeg råkliner eller fantaserer. Uten noen form for berøring. Ok, ved klining er man jo nær, men altså uten besvisst stimulering. Eller som sagt ved fantasier uten stimulering. Men da har jeg vært vannvittig kåt :sjarmor:

Skrevet
G-punktet til gutta sitter opp i anus(5-6 cm) og stimulering av dette punkt kan vistnok føre til orgasme

Må du stikke en finger i analåpningen hans da?

• 3 uker senere...
Skrevet

Hos gutta er det vel mest vanlig å stimulere penisen. Selvsagt kan man prøve i anusen, noe som faktisk er veldig deilig. Jeg selv klarer ikke å oppnå orgasme på dette, men det er utrolig deilig...

Skrevet
Får både klitoral og vaginale orgasme, og brystorgasme.  :hoppe:

-og ja det er forskjell på de. Orgasme som kommer etter 'gnikking' på klitten er som regel mer intens enn en vaginal, men til gjengjeld varer den vaginale mye lengre. Brystorgasme er som en 'liten og mild' klitoral orgasme, men helt nydelig av den grunn.  :sjarmor:

Hvordan det kjennes når en kommer til høydepunktet...ja hvordan skal en forklare det da?

Alle muskler strammer seg der nede, jeg begynner å skjelve/riste og den gode følelsen begynner å 'sprer seg utover', og det kjennes ut som du ikke skal få nok.  :sjarmor:  :sjarmor:

Dette var vel ganske likt mine opplevelser :) Men hos meg så strammer det seg i hele kroppen på en måte...

Skrevet

Brystorgasme? Åssen får man til den a? Hmmm.... Rare greier ;) Aldri opplevd vaginal orgasme... Og vet ikke åssen man får det til heller, tar visst veldig lang tid :klø:

Skrevet

Får orgasme ved å dra forhuden fram og tilbake, eller ved å penetrere min spesielle jente.

Det kan føles forskjellig... Noen ganger kan det være helt ekstremt vondt, og jeg får bare lyst til å skjære den av, og brenne den på et bål, og andre ganger så er det godt. Når det først er godt, så er det som oftest at hele kroppen spenner seg en liten stund, mens snoppen hopper opp og ned og spruter ut sperm. Etterfulgt av en veldig slapphet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...