Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 har ikke handlet fra LF siden alt dette toll-tullet så nå lurer jeg på om LF fortsatt er like bra å handle fra eller om det er andre sider med gode valgmuligheter?
SJP Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Har handlet derfra endel etter det toll-tullet. Og er ikke no problem. Må bare passe på å dele opp varene hvis det blir over 200kr. De har fått endel nye merker innpå der nå også. Så syns de bare blir bedre og bedre egentlig. Er ikke LF sin feil at norske tollfolk er mongo.
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Jeg har handlet tre ganger fra LF etter tollopplegget, og jeg har blandede erfaringer. Selv om alle tre pakkene mine var under tollgrensene, ble det utstedt forenklet tollgebyr samt MVA på den ene pakken. Posten hadde lest verdisummen LF hadde oppgitt helt feil. Dette medførte masse telefoner, flere postkontor besøk, samt laaang ventetid på pakken. Dette kan naturligvis være helt tilfeldig, selv om jeg aldri tidligere har opplevd noen problemer tilknyttet mine bestillinger hos LF.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå