Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hei. Jeg lurer på hvor mye deres barn spiser(drikker melk) i et måltid, og hvor ofte spiser h*n på en dag? Skal man gi like mye mengde morsmelkerstatning som brystmelk? Ungen min ble 3 måneder igår, og han spiser ca. 5 - 6 ganger daglig. Han får første måltidet ca. kl. 07.00/08.00/09.00 på morgenen, og siste måltidet ca. kl. 23.00/24.00. Han spiser nå 150ml ca. per måltid..for en måned siden varierte det fra 120ml til 150ml per måltid, og spiste 4/5/6 måltider daglig. Er dette normalt? Hvordan er det med deres barn? Jeg bare lurte.. er litt bekymret at ungen min kanskje spiser for mye/for lite.. Takk på forhånd.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Mengder av morsmelkerstatning står på boksen. Følger du normale kontroller får du fort inntrykk av om han følger vanslige vekstkurver. Er du oppriktig bekymra bør du ta turen innom en helsestasjon og be om å få snakke med noen, evt foreta en veiing. Har barnet et passe spekklag og ellers virker fornøyd tror jeg du kan slappe av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå