Gå til innhold

Hvor lang leveringstid har Dell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bestille en ny bærbar fra Dell, sette sammen komponentene slik at jeg får drømmemaskinen. Skulle helst hatt den så snart som mulig. Noen som vet/ husker hvor lang tid det tok fra man bestiler til man får maskinen levert?

Utålmodig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel litt an på om det er lagervare eller om det er noe som må skrus sammen. Da foreldrene mine kjøpte pc fra dell tror jeg det tok i overkant av en uke (men det var da et annonsert tilbud).

Når jeg har bestilt pcer fra dell til bedriften jeg jobber i har de vanligvis kommet i løpet av et par uker. Den lengste leveringen var en server som ikke var bygd enda, da tok det ca 1 måned.

Skrevet

Hei

Jeg bestilte en bærbar fra Dell kvelden 1. november. Den ble sendt fra Dell den 7/11 og befinner seg nå en eller plass mellom Køben og Stavanger :)

Skrevet

Pleier å ta sånn rundt 10 dager ja. Bestilte min Dell XPS M1710, som jeg hadde bestemt innhold i selv. Fikk den etter ca 10 dager.

Men spørs litt hvor du bor å. Om du bor et sted med litt færre mennesker, er det ikke så ofte det kommer biler med varer dit, og da kan det ta et par dager ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...