Lilletrollet Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Inspirert av eventyr tråden tenkte jeg vi kunne prøve oss på et dikt! Tenkte vi kunne komme på litt hver,og at det rimer sånn någenlunde? Tema:blir vel til mens vi skriver tenker jeg?? Begynner med KG jeg! Et sted man kan gråte, du vet det fins til, og ønsker du latter, du får det du vil! Et ord og en setning, kan bli diskusjon, men KG er toppen, er min konklusjon!
TheHairyToothfairy Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 På KG finns høner og her finner du en og annen gås Det er en og annen due og gjess fulle av vås Du finner også gamle kuer og unghopper som løper av sted En hel jævla zoo venter på deg om du hiver deg med. Og midt i det hele der finner du jaggu en svane Som gjør det bra for oss gutta å være KG-hane!
Gjest Ulva35 Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 På KG finns høner og her finner du en og annen gås Det er en og annen due og gjess fulle av vås Du finner også gamle kuer og unghopper som løper av sted En hel jævla zoo venter på deg om du hiver deg med. Og midt i det hele der finner du jaggu en svane Som gjør det bra for oss gutta å være KG-hane! ← Du glemte Ulv Hvordan kunne du
Gjest hufse-tufsa Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 og morten han gjør så godt han kan men det er ikke stort, han er bare en mann han fremstiller seg selv med styrke og mot men vi har observert det er uten virkelighetens rot han elsker rosa og er myk som smør men å innrømme det - nei det han ei tør
TheHairyToothfairy Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 maken til svada og pølsevrøvl aldri har jeg hørt maken til tøv hufsa er på tur og plukker mange slags bær hun har ikke engang oppfatter hvor tøff jeg er at bilen min er rosa er bare en liten ekkel tilfeldighet og at jeg jer så myk er nok en misforstått usannhet jeg er den tøffeste mannen nord for ekvator det går legender om meg fra Sinsenkrysset helt til Ulan Bator Chuck Norris og jeg hadde engang en nevekamp han stakk med halen mellom bena og stoltheten forsvant i tåredamp David Hasselhoff ringer meg hver bidige valentines day og spør om jeg kan gi ham noen gode råd for å få dama på veg Orlando Bloom er sikkert søt som sukkerspinn men faktum er at han misunner meg for manndommen min og la oss ikke glemme vår kjære Kong Harald, du vet han gubben til Sonja han hilser pent på meg når han ser meg, løfter på hatten og sier "morn'a"
Gjest hufse-tufsa Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 nå tror jeg jammen at morten han fikk en ørliten smule av rosa panikk han markedsfører seg selv som mennenes mann men det han skryter på seg holder ikke vann. vi ser hans sanne side så godt som hver dag han kg besøker med sludder og gnag han skryter av rosa biler som ikke passer en mann og av fiktivt nedlagte jenter i bøtter og spann men morten du er helt ok sånn som du er du trenger ikke rasle med våpen og træl innrøm det bare, du er en søt liten sak som tøfler hjemme blant møbler og skap
TheHairyToothfairy Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 min rosa bil er en ekte råtass, bare så du vet den har vært min ønskedrøm i evighet den har dreiemoment som et lokomotiv fra helvete og kommer til å trives godt på dragstripene at fargen er rosa, det driter jeg egentlig i men jeg skulle gjerne hatt den i noe litt mer trivelig dette med matching numer og originalstil det forstår jeg kan være en vanskelig ting å få til for personer som ikke skjønner hva dette er og hva som driver meg men ikke stemple meg som noe jeg ikke er fordi jeg ikke er som deg jeg er en råtass, og hvis du tror jeg synes det ikke er til besvær så må du skjønne at jeg ser medaljens bakside av slik jeg er jeg finnes ikke myk, jeg skulle gjerne vært om bare littegrann men jeg har gått gjennom litt for mye vanskelig og ble alt for tidlig mann å spøke med det, absolutt helt greit hvis du synes det er på sin plass men jeg ber deg, forstå meg når jeg sier at det blir litt mye mas menneskelig, joda, det er jeg i høyeste vis men mennesker er av natur tøffe, beklageligvis.
Gjest hufse-tufsa Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 jeg unner jo morten en bil som er freeesk men motor og merke og nummer er gresk at morten nå sier han ikke er myk det får jeg jo godta, jeg er ikke syk å oppleve vanskelige og vonde ting, kjære venn er noe de fleste av oss kjenner igjen det er ikke moro - det er ikke lett men å mestre det må vi klare på et sett å si at mennesket er tøft av natur er jeg ikke enig i, men jeg blir ikke sur av om du definerer deg som en tøff kar jeg tror likevel du også andre sider har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå