Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Mannen skal ut og reise og jeg har skrevet ned et par ting han skal få kjøpe til meg på tax free`en, men kunne tenkt meg et nytt solpudder også. nå bruker jeg clinique sitt. har dere noen bra å annbefale meg?
linky Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Mannen skal ut og reise og jeg har skrevet ned et par ting han skal få kjøpe til meg på tax free`en, men kunne tenkt meg et nytt solpudder også. nå bruker jeg clinique sitt. har dere noen bra å annbefale meg? ← Det var meg
Parfumfreek Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Jeg har brukt Guerlain Terracotta Bronzing Powder i flere år, klarer meg ikke uten. Det er visst verdens mest solgte tror jeg. På flyet pleier de å ha farge nr 2 (den mest brukte) På taxfree'n har de nok flere farger, 1(veldig lys)2(middels), 3 og 4 er veldig mørke tror jeg.
Mookie Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Esteè Lauder sitt solpudder er Jeg har også Guerlain sitt, men like den andre best!
Champagnepiken Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Jeg elsker Chanel sitt - det er utrolig drøyt og gir en kjempefin glød.
SJP Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Jeg foretrekker et solpudder fra ID. Er veldig drøyt og bra for huden min.
linky Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Jeg foretrekker et solpudder fra ID. Er veldig drøyt og bra for huden min. ← Men selger de id på taxfree da?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Men selger de id på taxfree da? ← Neppe... Jeg har pørvd Clinique, Chanel og Guerlain bronse/solpudder, og var fornøyd med alle tre. Clinique bruker jeg om sommeren fordi det var litt mørkere og kom litt mer på med en gang,mens nå som jeg er litt mer bleik funker det fint med både Guerlain og Chanel. Koster jo litt,men de varer lenge- og gir et naturlig og fint resultat. Heldig du som kan få det til tax free pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå