Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Jeg vurderer å bestille en ny bærbar fra Dell, sette sammen komponentene slik at jeg får drømmemaskinen. Skulle helst hatt den så snart som mulig. Noen som vet/ husker hvor lang tid det tok fra man bestiler til man får maskinen levert? Utålmodig
Midna Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Da jeg bestilte min stod det at det skulle ta to uker, men fikk den levert rett på døren lenge før:)
FashionySara Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Da jeg bestilte min stod det at det skulle ta to uker, men fikk den levert rett på døren lenge før:) ← samme her..har fått god hjelp fra kundeservice..også..selvom jeg fikk virus og det var MIN FEIL! så søte karer som sitter der..!
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 samme her..har fått god hjelp fra kundeservice..også..selvom jeg fikk virus og det var MIN FEIL! så søte karer som sitter der..! ← Åh, å dømme etter telefonstemme har jeg brent meg på før! Jeg husker fra den gangen jeg jobbet på kundeservice: Det var ei dame som ringte inn støtt og stadig. Hun var veldig hyggelig og "hørtes" veldig fin ut. Det endte med at vi skulle møtes, og det ble jo selvfølgelig en katastrofe. Hun så ut som et takras, og var dønn kjedelig. Måtte dra hvert ord ut av henne. Just my 2 cents...
FashionySara Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Åh, å dømme etter telefonstemme har jeg brent meg på før! Jeg husker fra den gangen jeg jobbet på kundeservice: Det var ei dame som ringte inn støtt og stadig. Hun var veldig hyggelig og "hørtes" veldig fin ut. Det endte med at vi skulle møtes, og det ble jo selvfølgelig en katastrofe. Hun så ut som et takras, og var dønn kjedelig. Måtte dra hvert ord ut av henne. Just my 2 cents... ← sant..men fine stemmer har de! kjæresten min mente jeg skulle slutte å flørte med "dell-andreas"..
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Jeg sitter her og surfer på en bærbar fra Dell og var megaimponert over leveringstiden. Fikk beskjed om to uker. Bestilte mandag kveld - og torsdag formiddag ringte det en fyr og sa han stod 10 km unna med en datamaskin til meg og lurte på hvor han skulle levere den... Det kaller jeg service
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå