Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

KG skriver: I morgen blir det KAOS

Så er endelig ventetiden over. I morgen kommer H&M-kolleksjonen fra Viktor & Rolf i butikkene, og vi gir deg en sniktitt på de etterlengtede plaggene slik at du er godt forberedt til butikkaoset

Kaos? På H&M? :ler2:

Get real..

Har du tenkt deg dit på skape kaos?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, de klærne fristet meg ikke, så jeg står over.

Men at det blir kaos, ja det tror jeg gjerne. Det gikk jo diverse "skrekk rapporter" etter Stella kolleksjonen i fjor.

Skrevet

Har ingen planer om å ta turen til H&M, synes ikke klærne var spesielt fine jeg. :sjenert:

Skrevet

Det er et par av de plaggene jeg syns er veldig fine, men hvis det er spådd kaos skygger jeg banen og håper at jeg finner mine favoritter når kaoset har lagt seg :)

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Likte ingen av plaggene i år :forvirret:

Men synes det er veldig morsomt at H&M gjør dette :) Var innom butikken sist de hadde Stella, og det var KAOS. Morsom kaos

Gjest På nett klokken 12?
Skrevet

Når kommer dette på HM online?

Skrevet
Ved midnatt, natt til den 13.nov.

13.?? Oh, nå ble jeg skuffet.

Så for meg en handle-frenzy inatt.. Men takk for svar

Skrevet

fant ikke noe jeg syns var verdt å stå i kø for.....

Skrevet

Jeg sparer penger til London-shopping, så jeg står nok over.

Skrevet

Var innom et sted i oslo litt over 10 og var faktisk overraskende lite kaos! Det lå og hang flere plagg fremme. Men hadde uansett ikke tid til å stå i den ganske lange køen. Men definitivt MYE mindre enn ved stella kolleksjonen!

Skrevet

Hurra!

Kom akkurat hjem med splitter ny kjole og nydelig silkeskjerf, og til og med farsdagsgave :)

Var nr én i køen i Bogstadveien, og fikk tak i alt jeg hadde sett meg ut. I år var ting litt bedre lagt opp enn sist, synes jeg. Og de var flinkere til å fylle på med en gang. Slettes ikke så ille som på Stella-slippet i fjor - det var GALSKAP!

Stakkars lommeboka mi... :hoppe:

Skrevet

Jeg skal shoppe på nett på søndag!! Jeg kommer til å ha både min og sambo sine laptoper oppkoblet - og kanskje hans stasjonære i tillegg :ler:

Jeg har nemlig spart nesten 5.000 kroner i verkstedutgifter på bilen idag og suste innom Solsiden kjøpesenter etterpå for å se etter trenchcoaten. Men det var selvsagt tomt. Da var klokka over 14. De hadde igjen 1 stk. av den sorte strikkekjolen i str. XS. Den var fin, men jeg må ha større størrelse da... Også hadde de den kjolen med volangene foran i både beigegrønn og sort, noen T-skjorter, sorte blazere, noen sorte bukser, noen få av den rosa toppen med sløyfe... litt undertøy, noen hvite gensere som jeg ikke har sett før og noen sorte gensere med rødt mønster på.

Jeg vil ha trenchcoaten i både beige og sort :sjarmor:

På mote.no er det selvsagt tråd om klærne og bilder...

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Syntes det alltid er kaos på H&M jeg, med mindre det er midt i skole/arbeidstia på en helt vanlig hverdag og det er lenge til jul.

Skrevet
Syntes det alltid er kaos på H&M jeg, med mindre det er midt i skole/arbeidstia på en helt vanlig hverdag og det er lenge til jul.

kommer veldig ann på hvilken HM du drar å besøker..sentrumsbutikkene(ikke bare hm) har det gjerne travelt. Drar du derimot til Triaden senter feks(lørenskog) er det veldig rolig..eller strømmen(som også fikk klærne).

Skrevet
Hvilken kjole kjøpte du?

Jeg kjøpte den muldvarpfargede med rysjene, og nå har jeg bestilt den mønstrede silkekjølen også. Vet ikke om jeg kommer til å beholde begge, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...