Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Jeg kjøpte meg en billig symaskin, men det er veldig lenge siden jeg har bruket symaskin, nå fant jeg at jeg husker ikke noenting...er det dumt å gå på kurs uten noe kuneskap?
Gjest Maa Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Nei! et er jo det du skal få på kurset Tok selv et kurs for år og dag siden, og hadde lånt en maskin. Bakrunnen var stot sett håndarbeidstimene på barne- og ungdomsskolen. Lapping og mystiske kreasjoner fra den tida punken var på topp På det kurset jeg tok tok vi utgangapunkt i fersige mønster. Kurslederen veiledet ang hvilken "vanskelighetsgrad" hver enkelt burde satse på. Meld deg på, så fårdu mye ere glede av den nye symaskinen din
Gjest Maa Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 F***! Beklager alle skrivefeilene. Tastaturet på laptop`en er jo håpløst Tar ikke med alle tegnene når jeg taster.. Virker som jeg må hamre inn tegnene enda den er ny
abelille Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Dersom du ikke husker noe er et sykurs sikkert ikke dumt. Da lærer du vel også litt om å sy etter mønster. Og husk at øvelse gjør mester. Sette du deg med symaskina noen kvelder kommer nok en del tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå