Gå til innhold

Suging

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er egentlig oralsex? Er det noe alle har eller det kun de under 30 de siste 10 årene som har begynt med?

Var det vanlig på 50, 60, 70, 80 og 90-tallet?

Har du oralsex?

Hvordan ville du reagert om mannen din ikke ville sleike deg og at du ikke får sugd han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig snytt om jeg ikke hadde fått sugd mannen ja. :grine:

Skrevet

På 50 og tidlig 60-tallet viste de ikke hva kuk var! Det å ha sex ble diktert av makthaverne. I norge var det Gerhardsen og hans etterfølgere som dikterte normen og i så måte var det å suge sett på som asosialt attferd da det ikke skapte barn!

På 70-tallet hvar det en del som oppdaget hva en kuk kunne brukes til utover inn og ut gymnastikken som følge av en heller tilfeldig inntak av psilocybe semilanceata (fleinsopp på godt norsk) som åpnet deres øyner for gleden forbundet med Felacio!

På 80-tallet begynte perioden som i historiebøkene blir betegnet som "Glsznioyst" som betyr åpenhet og dermed var det mange kvinner som begynte å slappe av nok i kjevemuskelen til at oral avsuging av menn ble mer tålelig og i så måte forbundet med nytelse. 90 og det nye milleniet har du vel selv erfaringer fra!

Skrevet

Jeg elsker å slikke dama, men hun vil ikke suge meg. Når jeg spør hvorfor sier hun bare "vet ikke hvorfor jeg ikke gjør det. Jeg likte det veldig godt før".

:(

Skrevet

Får håpe hun finner tilbake til gamle vaner :-D

Skrevet

Jeg tror det er veldig mange som har det, og at det er ganske vanlig. Blant de vennene jeg har vet jeg at det var ikke så mange av dem som gjorde det i førsten av forhold, men heller etter en stund. Og blant de som ikke var i forhold, gjorde de det veldig ofte alikevel. Jeg har oralsex med typen, og det er svært godt! :)

Skrevet

Oralsex er en veldig viktig del av mitt sexliv, både det å gi og det å få. Tror ikke jeg kunne ha vært 100% fornøyd uten for å være ærlig.

Skrevet

Der er jeg faktisk helt enig. Sexlivet hadde vært uendelig mye fattigere uten oralsex. Men på en annen side så er det ganske digg når det går lang tid mellom hver gang man får det da, blir litt sånn pining/erting sak. Så lenge man vet man får det så er det bare digg. Og når man først får det blir det, ja... :smilorange::smilorange::smilorange::overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...