Snasen Skrevet 9. november 2006 #21 Skrevet 9. november 2006 Og hvor gamle er er dere i denne veninnegjengen? ← Er dette barnslig eller umodent mener du? Har man en god venninne kan man si sånt uten at man dør på seg av den grunn. kødder ikke assa. Gammel er du da?
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #22 Skrevet 10. november 2006 Jeg vil aldri spørre om hva partneren min synes. Om jeg er vid eller trang. Dersom han sa jeg var vid så ville jeg få de kompleksenen og jeg ønsker ikke å ødelegge sexlivet mitt. I stede så nyter jeg sexen og p*** hans. Og jeg kommenterer heller ikke størrelsen. Har faktisk aldri opplevd at en p*** var for liten til å nytes.
FantasDick Skrevet 10. november 2006 #23 Skrevet 10. november 2006 (endret) De første gangene jeg hadde sex med min nåværende kjæreste var jeg skuffet. Jeg synes han var altfor liten, og lurte på hvordan dette skulle gå. Jeg er av den typen som synes det er ufattelig deilig å kjenne at man blir fylt opp, sånn at det gjør litt vondt. Men nå virker han ikke så liten lengre, og jeg får faktisk litt vondt. Tilpasser vagina seg? Og jeg og mine venninner prater åpent om sex og sexpartnere. Vi trives med det, vi. Endret 10. november 2006 av Zaphireh
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #24 Skrevet 10. november 2006 De første gangene jeg hadde sex med min nåværende kjæreste var jeg skuffet. Jeg synes han var altfor liten, og lurte på hvordan dette skulle gå. Jeg er av den typen som synes det er ufattelig deilig å kjenne at man blir fylt opp, sånn at det gjør litt vondt. Men nå virker han ikke så liten lengre, og jeg får faktisk litt vondt. Tilpasser vagina seg ← Ja, jeg tror den tilpasser seg. Jeg har hatt en kjæreste som var ganske stor, og i begynnelsen var det fryktelig trangt, men det gikk seg til etter hvert. Det ble slutt og fikk ny kjæreste som var mindre, og i begynnelsen var det litt vidt, men etter som tida gikk ble det bedre og trangere. Man kan jo hjelpe til også med musklene.
FantasDick Skrevet 10. november 2006 #25 Skrevet 10. november 2006 Ja, jeg tror den tilpasser seg. Jeg har hatt en kjæreste som var ganske stor, og i begynnelsen var det fryktelig trangt, men det gikk seg til etter hvert. Det ble slutt og fikk ny kjæreste som var mindre, og i begynnelsen var det litt vidt, men etter som tida gikk ble det bedre og trangere. Man kan jo hjelpe til også med musklene. ← Samme her. Forrige kjæresten var temmelig stor, så det ble liksom "nedtur" med min nåværende.. Men nå går det stort sett veldig greit!
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #26 Skrevet 12. november 2006 Og hvor gamle er er dere i denne veninnegjengen? ← Tror du samtalene går slik, tar du feil: - ååå...jeg hadde sex i går. Han hadde sååå stor tiss. *måler med hendene* Fnis - Oioioi..æsj..så ekkelt!! Knis - Ja! At du turde det...tihi - Det må ha gjort veldig vondt! - Nei, d gikk så fint så! *smiler stolt* - åååå....*beundring* - Han jeg hadde sex med for et år siden hadde sååå liten *viser* - fnihis...???? - Størrelsen har veldig mye å si asså. - Åååhh??? - Ja, men det er enda viktigere at partneren er erfaren. Denne gangen gjorde det nesten ikke vondt! Æsj, bør egentlig ikke poste dette, men jeg er så trøtt at jeg gir f.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #27 Skrevet 13. november 2006 Føler meg/ er redd forat jeg er litt vid hver gang, med alle partnere jeg har hatt... ingen klager, og gir meg all ros jeg ønsker.... Trodde kanskje dette var noe flere følte jeg, selv om en kanskje ikke var vid.. hmmm... En penis er deilig uansett, men fra snittet og opp er best;)
Diablito Skrevet 31. desember 2006 #28 Skrevet 31. desember 2006 Er vel en raring jeg da, som tenner på damer som ikke er så trange Men godt trente musler er bedre til både å stramme og tøye - så det beste er vel å holde "sysakene" i trening
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2006 #29 Skrevet 31. desember 2006 Kanskje det er gutta som diskuterer hvor digre køller jentene liker da ← Tror nok heller at det er gutta som diskuterer hvor digre køller de tror at jentene liker. Eller skryter av sin egen utrustning, og tror at det er viktigst å være størst. Det har vel alltid vært sånn at gutter har vært stolt av at de var velutstyrt. En stor misforståelse synes nok jeg, som er ganske trang og liker små gutter.
Gjest Gutt18 Skrevet 6. januar 2008 #30 Skrevet 6. januar 2008 Så det var en her som sa han hadde stor penis og hadde 17 cm. Hehe Jeg har selv mellom 17-18 cm, jeg synes ikke dette er noe stort! 22 og oppover er stort.
FantasDick Skrevet 7. januar 2008 #31 Skrevet 7. januar 2008 Ser jeg har skrevet tidligere i denne tråden, og vil bare føye til at jeg har samme kjæreste som beskrevet i tråden, og at nå har vi fantastisk deilig sex! Han kjennes mye større ut nå, og det er vondt hver gang - og noen ganger får vi den nesten ikke inn. Jeg tror helt sikkert at jeg har tilpasset meg han, for i begynnelsen kjente jeg han jo nesten ikke..
Gjest SMann Skrevet 7. januar 2008 #32 Skrevet 7. januar 2008 Ser jeg har skrevet tidligere i denne tråden, og vil bare føye til at jeg har samme kjæreste som beskrevet i tråden, og at nå har vi fantastisk deilig sex! Han kjennes mye større ut nå, og det er vondt hver gang - og noen ganger får vi den nesten ikke inn. Jeg tror helt sikkert at jeg har tilpasset meg han, for i begynnelsen kjente jeg han jo nesten ikke.. Det kan også godt hende at muskulaturen har blitt sterkere!!
FantasDick Skrevet 7. januar 2008 #33 Skrevet 7. januar 2008 Det kan også godt hende at muskulaturen har blitt sterkere!! Det har den helt sikkert ikke - den er den samme som før.
amles Skrevet 7. januar 2008 #34 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg tror dette med trang eller ikke er et problem man kun møter når man er veldig ung, og ikke vet helt hva man holder på med... Jeg har aldri hørt mannen min nevne noe om dette og jeg vet han har hatt mange sexpartnere unge og eldre, som har født og ikke født. Da jeg spurte han om dette, sa han at det viktigste var å "varme" opp jenta først, slik at hun slapper av blir våt. Han har stor (...må runke med to hender... ) Vagina er jo en veldig tøyelig muskel, og jeg vil tro at de fleste kan få inn hva som helst av størrelser på penis, bare man slapper av. På samme måte kan man trene opp vagina slik at man kan stramme musklene og kjennes trangere. Har en venninne som nesten ikke klarer ha sex, hun spenner seg og det gjør bare vondt, hun tror det er fordi hun er så trang. Jeg tror det er fordi hun spenner seg, det gjør vondt og hun spenner seg enda mere.. Endret 7. januar 2008 av amles
Gjest mio Skrevet 23. februar 2009 #35 Skrevet 23. februar 2009 kondomer? small, medium, large eller x-large? Etter et kvart liv fyllt med vin, promiskuøsitet og festlige begivenheter synes jeg fremdeles det er et tankekors at et overveiende flertall av de heldige menn jeg har hatt sex med har kjøpt kondomer i x-large... Får ikke sodukoen med at kun 20% har større penis til å gå opp.. Mon tro hva som foregår her? Nåja, kondomer i x-large eller ikke er iallefall en god ide, et slag for HIV saken, som dersværre blir mer og mer reel i Skandinavia samt den kjedelige resitente chlamydia du ikke blir kvitt som... "florerer" i Danmark. yt, nyt og i varetrekk deg ta....
Gjest Langsyne Skrevet 23. februar 2009 #36 Skrevet 23. februar 2009 Har selv en penis som er litt under gjennomsnittet lang og litt over gjennomsnittet tykk. Helt eksakt er den 13.5cm lang og 13.5cm i omkrets. Har hatt ca 15 sex partnere og min erfaring er at minst 3-4 av de var såpass trange (ikke tørre) at det var problematisk å komme inn i de. Så hadde jeg hatt en kjempe penis slik "alle" gutter drømmer om kunne jeg neppe hatt sex med disse jentene. Men det var kjempedeilig å ha sex med de når den først var inne. Masse friksjon og følelse. Og minst 2 av jentene jeg har hatt sex med var så vide at jeg nesten ikke følte noen ting. Var ikke noe friksjon liksom. Så derfor synes jeg det er rart at jentene diskuterer hvor stor penis de liker mens gutta overhodet ikke snakker om hvor vide jenter de liker. Ville tro at de fleste gutter som har normale peniser synes de normale eller litt trange er deiligst å ha sex med. De som er vide og liker litt større peniser gir ikke samme nytelsen for oss er i alle fall min erfaring. Eller hva sier dere? Jeg skjønner godt at du tenker på dette, dessuten liker jeg at du faktisk gjør det. Det er, etter min mening, alltid litt guffenthet over meningsmålinger som sier at alle liker det slik og slik, og ofte går det i mot min egen oppfatning både personlig og i det miljøet jeg tilhører. Så at du føler at dette er rart når du har fått mye følelse av sex, samtidig at du føler at du føler at det er trangt uansett, er det fint at du tar tak i dette om du føler at det bare er tull. Man kan fint ha en penis på 13cm og ha et godt sexliv. Samtidig tror jeg at en jente kan føle den. Grunnen til at jeg tror dette, er at jenta ofte tilpasser seg str til penis. Men hvis en jente har et langt sexforhold til en på 18cm, vil det være en stor overgang til en på 13cm nettopp fordi hun kanskje fortsatt er tilpasset den andre penisen. Men nå kan jo jeg like gjerne være helt feilinformert på dette området, er rett og slett ikke helt sikker på om det er slik. Men jeg har hvertfall hørt det veldig ofte. Jeg har hatt sex med en som hadde liten, men den var tynn i tillegg til ganske liten (har jo aldri målt penisen hans, så kan ikke gi noen str). Jeg følte at det manglet noe, ikke pga str, men tykkelse. Men hadde jeg vært eldre på den tiden, hadde sikkert jeg og han funnet en måte å gjort dette deilig på uansett, for han var den villeste sexpartneren jeg noen gang hadde opplevd på den tiden. Han gjorde opp på alle andre mulige forhold, og turte virkelig å ta av i senga. Han skremte meg tilogmed litt... Jeg tror at vi kunne hatt det fint i senga den dag i dag.. Uansett, godt å høre at du tar dette opp og snur om på det. Noen liker de små, mens noen liker de store. Personlig vil jeg ha de stive og harde, og setter pris på om de ikke er syltynne.
Ethereal Skrevet 23. februar 2009 #37 Skrevet 23. februar 2009 Hva kvalifiserer for å være trang eller vid da? Er det liksom sånn at hvis man bare får inn en finger så er man trang, og hvis man får inn hele hånda så er man vid? Og alt annet er midt i mellom?
Bomullstrusa Skrevet 23. februar 2009 #38 Skrevet 23. februar 2009 Hva kvalifiserer for å være trang eller vid da? Er det liksom sånn at hvis man bare får inn en finger så er man trang, og hvis man får inn hele hånda så er man vid? Og alt annet er midt i mellom? Lurer på det sammme.... *dytt dytt*
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #39 Skrevet 23. februar 2009 Noen måte å finne det ut på, utenom å spørre partneren da? (Det hadde forresten vært interessant, men regner med min partner ikke ville våget å svare annet det jeg ønsket å høre uansett...og det gjør han sikkert rett i. Ville nok blitt litt lei meg om han sa jeg var videre enn de han har vært borti før. For jeg har jo også skjønt at trangt er bra...) Min ex.-samboer fortalte at hans ex-kjæreste var trangere enn meg.
Bomullstrusa Skrevet 23. februar 2009 #40 Skrevet 23. februar 2009 Min ex.-samboer fortalte at hans ex-kjæreste var trangere enn meg. Skitstøvel..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå