Gå til innhold

Trange eller Vide jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har selv en penis som er litt under gjennomsnittet lang og litt over gjennomsnittet tykk. Helt eksakt er den 13.5cm lang og 13.5cm i omkrets.

Har hatt ca 15 sex partnere og min erfaring er at minst 3-4 av de var såpass trange (ikke tørre) at det var problematisk å komme inn i de.

Så hadde jeg hatt en kjempe penis slik "alle" gutter drømmer om kunne jeg neppe hatt sex med disse jentene. Men det var kjempedeilig å ha sex med de når den først var inne. Masse friksjon og følelse.

Og minst 2 av jentene jeg har hatt sex med var så vide at jeg nesten ikke følte noen ting. Var ikke noe friksjon liksom.

Så derfor synes jeg det er rart at jentene diskuterer hvor stor penis de liker mens gutta overhodet ikke snakker om hvor vide jenter de liker.

Ville tro at de fleste gutter som har normale peniser synes de normale eller litt trange er deiligst å ha sex med. De som er vide og liker litt større peniser gir ikke samme nytelsen for oss er i alle fall min erfaring.

Eller hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt så mange sexpartnere som deg men av de jeg har hatt så syns jeg dessidert de trangeste har vært de beste. Kan være litt vondt i starten men det kommer seg veldig etterhvert. Jeg har vell ikke akkurat stor penis jeg heller.

Skrevet

En annen ting er at det er vanskelig for oss damer å vite om vi er trange eller vide eller midt i mellom. Man kjenner jo om det er friksjon eller ikke selvfølgelig, men vi vet jo ikke hvor mye friksjon mannen er vant med liksom. De av oss som heller ikke har hatt jentesex, har jo heller ingenting å sammenligne seg med. Så jeg har faktisk ingen peiling på hva jeg er. Regner med at jeg ikke er unormalt vid, men om jeg er midt imellom, trang eller veldig trang, det aner jeg ikke.

Noen måte å finne det ut på, utenom å spørre partneren da?

(Det hadde forresten vært interessant, men regner med min partner ikke ville våget å svare annet det jeg ønsket å høre uansett...og det gjør han sikkert rett i. Ville nok blitt litt lei meg om han sa jeg var videre enn de han har vært borti før. For jeg har jo også skjønt at trangt er bra...)

Skrevet

Vel, jeg tror det er mere nyansert enn at "trangt er bra". Selfølgelig er jo trangt bra ;) Men problemet kommer vel kanskje når man tolker det dithen at når trangt er bra er vid dårlig. Jeg vil tro man skal være veldig veldig vid før dette faktisk byr på et problem. Jeg vet jo ikke men jeg vil tro at det er veldig få kvinner som faktisk plages med at de er for vide. Problemet er vel kanskje det andre kjønner som setter griller i hodene på folk. Hmm...ikke misforstå, det der var ikke ment som noen brannfakkel :overrasket: . Jeg har hatt et forhold til ei jente som hadde god plass, men dette var aldri noe problem, dessuten finnes det en million stillinger som gjør ting veldig trangt.

Skrevet

ehm... 13 cm omkrets er ikke over gjennomsnittet. Tror det er akkurat der det ligger, omtrent :klø:

Gjest Elfrida
Skrevet
Så derfor synes jeg det er rart at jentene diskuterer hvor stor penis de liker mens gutta overhodet ikke snakker om hvor vide jenter de liker.

Ærlig talt så har jeg aldri diskutert hvilken størrelse på penis jeg liker med andre jenter, og jeg har ikke følelsen av at det er særlig vanlig.

Og står den, og sitter fast på en mann jeg har lyst på, så er ikke størrelsen særlig interessant så lenge den ikke har en så unormal størrelse at det blir vanskelig å ha samleie i det hele tatt. Da har man en utfordring, men hvis man liker hverandre godt nok så klarer man å jobbe seg rundt det også. Tror jeg.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Vi diskuterer heller aldri størrelser, vi vet jo at vi foretrekker digre køller alle mann uansett.

Skrevet
Vi diskuterer heller aldri størrelser, vi vet jo at vi foretrekker digre køller alle mann uansett.

Kanskje det er gutta som diskuterer hvor digre køller jentene liker da :)

Poenget er at jeg tror flest vide jenter foretrekker digre køller, for de trange vil neppe få plass til en diger en. I hverfall min erfaring!

Skrevet

Jeg er i den heldige/uheldige situasjon at jeg har en enda tykkere penis enn trådstarter.

Og det har faktisk vært problematisk med et par av de jeg har vært sammen med. Man kan i alle fall si at det spontane/impulsive sexlivet forsvinner.

Jeg har kun opplevd en som føltes "vid".

Jeg ville bare nevne at graden av våthet jo har veldig mye å si for hvor mye friksjon det blir. Egentlig mer enn hvor trang hun er.

Dessuten er det uansett veldig deilig med de som trener musklene sine der nede....det er ikke mye som slår at man faktisk kan kjenne det "knipe" rundt

Skrevet

er det akkurat når man penetrerer det er snakk om? for etter det vil den jo stortsett alltid tilpasse seg penisen...

mannen min er også veldig glad i den knipinga foresten... og det er godt for meg også...

Skrevet

Det beste er en vid kvinne som har gode, veltrente musker. Da kan man få de deiligste variasjonene. En trang kvinne kan ikke gi deg dette - hun er bare trang.

Skrevet

Jeg spurte kjæresten min, han sa jeg var trang. Tror han mente det. Leste forresten at antall sexpartnere ikke har noe å si på hvor vid/trang man er. Skjeden utvider seg og former seg etter sexpartneren. Unntaket kan være en prostituert siden de ofte har mange partnere på en dag, og sex da de ikke er skikkelig våte og kåte...øhm.

Jeg og venninnene mine diskuterer ofte penisstørrelser, trodde det var ganske normalt, jeg :sjarmor:

Skrevet
Jeg og venninnene mine diskuterer ofte penisstørrelser, trodde det var ganske normalt, jeg :sjarmor:

Og hva kommer dere somregel frem til? :)

Skrevet
En annen ting er at det er vanskelig for oss damer å vite om vi er trange eller vide eller midt i mellom. Man kjenner jo om det er friksjon eller ikke selvfølgelig, men vi vet jo ikke hvor mye friksjon mannen er vant med liksom. De av oss som heller ikke har hatt jentesex, har jo heller ingenting å sammenligne seg med. Så jeg har faktisk ingen peiling på hva jeg er. Regner med at jeg ikke er unormalt vid, men om jeg er midt imellom, trang eller veldig trang, det aner jeg ikke.

Noen måte å finne det ut på, utenom å spørre partneren da?

(Det hadde forresten vært interessant, men regner med min partner ikke ville våget å svare annet det jeg ønsket å høre uansett...og det gjør han sikkert rett i. Ville nok blitt litt lei meg om han sa jeg var videre enn de han har vært borti før. For jeg har jo også skjønt at trangt er bra...)

Enig, og hvis man spør kjæresten sier han som regel "du er bra som du er", og da får man ikke noe reelt svar på hvor vid man er og hva han er vant med fra før. :forvirret:

Gjest gutt 22
Skrevet

jeg føler selv jeg har en veldig stor, 17 cm og et veldig tykt hode. jeg hadde sex med ei jente på 24 i syden i sommer, hun var ganske høy, tipper på 175cm og var slank, vi flørtet litt på dagene på stranda å en kveld vi var ute hadde vi oss hjemme i leiligheten hennes, men det oppsto et problem. vi hadde problemer med å få den inn i det heletatt! hun var veldig trang å vi slet veldig med å "ha oss". vi var edru å det var litt flaut kan man si, men jeg tok initiativ å vi gikk inn i dusjen å vasket oss å etterpå tørket vi oss å la oss i senga igjen, jeg la meg under dyna å begynte å slikke henne. etter en stund begynte jeg med en fing mens jeg slikket, å litt senere ble det 2 fingre, hun ble veldig våt av dette å siden jeg ikka hadde stimulert meg selv under dette var den litt slapp å da prøvde vi å få den inn, det gikk kjempe flott! men når den ble hard å stor igjen så måtte vi ta det veldig med ro siden det ble veldig trangt om plassen. hun var ikke sånn som andre jeg har vært med, hun var veldig trang i selve åpningen å lenger opp, men var veldig lang også innvendig! dette var helt supert siden jeg da kunne bruke nesten hele penisen inn og ut. dette har jeg aldri hatt muligheten til med andre jenter fordi jeg har "bunnet" dem når penisen har vært halveis inni nesten, dunker bare i bånd noe som ikke har vært så spennendes siden nesten halve penisen har vært på utsiden. så det var jo en stor opplevelse for meg å få stappet penisen skikkelig inni ;) var også godt at hun var så trang som hun var selv om det tok litt tid før det begynte å gå som smurt! vi bor nå sammen å har det kjempebra isammen! vi har vært forlovet i 3uker :) å jeg kan si med hånda på hjertet at jeg foretrekker trange jenter best men dem må være dype inni slik jeg kan få benytte hele penisen;)

Skrevet

Også er det denne mellomtingen da. Som alltid er så fint.

Ikke no gøy å være så trang at man så vidt får den inn eller at man ikke kjenner friksjon i det hele tatt selvfølgelig, osv.

Jeg tror jeg er "normal", men er ganske sterk der nede og kniper godt. Jeg tror også jeg vider meg ut mer og mer under sexen, eller så blir jeg våtere?

Heia!! :blomst:

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet
Kanskje det er gutta som diskuterer hvor digre køller jentene liker da :)

Poenget er at jeg tror flest vide jenter foretrekker digre køller, for de trange vil neppe få plass til en diger en. I hverfall min erfaring!

Ja, så er jeg vel vid som en seilskute i dine øyne da :ler:

Vi sliter med å få den inn for det er for liten plass, men det er noe som virkelig tenner ved å bli penetrert av noe som egentlig er for stort til å inn. Det er også mulig, vet du.

Skrevet
Og hva kommer dere somregel frem til?  :)

Tihi...det blir for det meste diskusjoner om nye sexpartnere og slikt. Har jeg ny partner kan jeg ofte få spørsmålet "Hvor stor hadde han da?" Er kanskje ikke så pent gjort mot fyren, men det er bare de aller nærmeste venninne mine jeg diskuterer det med. Går også mer detaljert inn på en one night stand enn om en eventuell kjæreste. Man lager ikke mer moro enn man lager selv, og vi har fått en del å le av gjennom årene.

Hmm...nå hørtes jeg litt slut ut... Har som regel kommet frem til at litt for store kan gjøre vondt i en del stillinger. Har enda til gode å prøve en som er altfor liten. Det har IKKE den ene venninna mi :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...