Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Det står at den er 100% lik originalen, så da er det vel meningen at alle skal skjønne at det er en fake.

Skrevet
Det står at den er 100% lik originalen, så da er det vel meningen at alle skal skjønne at det er en fake.

Nettopp.

Skrevet

Det står jo at det er en replika. Men jeg håper og tror at ingen frivillig betaler 1500kr for en fake.

Skrevet

Det står jo som nevnt, at det er en replika.

Selv kunne jeg godt betalt 1500,- for den dersom den er av god kvalitet (ekte skinn er da en selvfølge). Personlig synes jeg at det er bedre enn å betale eks. 15.000,- for en ekte (jeg vet ikke hva de orginale koster..). Da har jeg jo en flott veske og 13.000,- jeg kan bruke på andre ting! :) Men det er bare MIN oppfatning. (Ja det er uetisk :klaske:)

Skrevet

Har de ikke gitt seg ennå? Jaja, de har i det minste begynt å oppgi at det er replika og ikke originaler de selger. Ikke det at det er mer lovlig, da, men de lurer ikke kundene ihvertfall.

Skrevet

Ser ikke at det står replica noe sted under den Chanel veska, men der avslører de seg iallefall med prisen.

Skrevet
Det står jo at det er en replika. Men jeg håper og tror at ingen frivillig betaler 1500kr for en fake.

så ikke det jeg... :sjenert:

Skrevet
så ikke det jeg... :sjenert:

Nei, det skjønner jeg godt. De prøvde jo å gjøre det så lite synlig som mulig - sikkert for at de skulle få flest mulig folk i fella.

Gjest Det står vel Replika på Chanel v
Skrevet

Det står replika på chanel vesken og 100% lik originalen...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...