Fiola Skrevet 31. januar 2003 #1 Del Skrevet 31. januar 2003 Sitter i stolen. Snur på hode og ser... ser på den mannen som ligger slengt på sofaen. Øynene er haveis lukket. Han ligger der og glor... glor på tv. Prøver å få kontakt. hmmmm svarer han. Er han en sløving eller...... Sitter i stolen. Snur på hode og ser...ser på mannen min.Han ligger og slapper av. Han har hatt en hard dag på jobb. Nå koser han seg med et program på tv. Det er godt å se at han tar seg tid,tid til å hente seg inn. Går bort og gir han en klem. Har du lyst på en kopp kaffe? Han svarer: Å ja takk, det hadde vært godt. I morgen kan det være meg som ligger (slengt) på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 31. januar 2003 #2 Del Skrevet 31. januar 2003 Så flink du er til å tenke positive tanker :D ! Jeg tenker selv ofte de samme "negative" tankene om sofagrisen min, men jeg får prøve å tenke positivt neste gang jeg får lignende tanker.... Men, kaffe får han i alle fall titt og ofte, både på sofaen og andre steder - så der har jeg i alle fall god samvittighet!! Men..... når jeg en sjelden gang legger meg på sofaen er det uhyre sjelden jeg blir servert kaffe, og hvis jeg faktisk ber pent, har jeg større sjanse for ett nei (og tilbud om te isteden :-? - latten er det mer arbeid med...)..... Mao.: vi skulle kaskje bli flinkere BEGGE vi to :o ...?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå