Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2006 #41 Del Skrevet 15. november 2006 Kusinen hennes var her før, men er dessverre ikke det nå lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #42 Del Skrevet 15. november 2006 Kusinen hennes var her før, men er dessverre ikke det nå lengre. ← Jeg går litt i surr i hvem som er hvem jeg! Kusinen til hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 15. november 2006 #43 Del Skrevet 15. november 2006 Er du litt lur nå Sommerbertha så svarer du ikke på det siste spørsmålet men lar heller hele saken ligge! Dette blir det ikke noe godt ut av, snarere tvert imot! Det som skjer om du fortsetter å skrive om dette er at du henger ut deg selv og de andre det gjelder. OK!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #44 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg går litt i surr i hvem som er hvem jeg! Kusinen til hvem? ← Kan vi få noe svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest på besøk. Skrevet 16. november 2006 #45 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg går litt i surr i hvem som er hvem jeg! Kusinen til hvem? ← Dersom dere leser innleggene litt nøye, så tror jeg de skjønner at det er snakk om kusinen til TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2006 #46 Del Skrevet 16. november 2006 For en tråd! Og TS: Dersom du opplever tilsvarende senere er det bare å videresende pm til en moderator så ordner de opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #47 Del Skrevet 16. november 2006 Nå vet ikke vi hva slags innholdt det var i de PM. Verken fra offeret til TS og botsatt. Derfor synes jeg det er feil å gå på parti med TS. Til deg offeret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mack Skrevet 17. november 2006 Forfatter #48 Del Skrevet 17. november 2006 ja hadde kanskje vært bedre det.takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #49 Del Skrevet 17. november 2006 Det er veldig slitsomt å lese innlegg som starter med liten bokstav. Og i tillegg ikke har komma eller punktom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mack Skrevet 17. november 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 17. november 2006 kan dere være så snill å slutte å bemerke skrivefeilene mine.jeg har dyseleksi.hadde du likt det å bli rettet på hele tiden pga det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #51 Del Skrevet 17. november 2006 kan dere være så snill å slutte å bemerke skrivefeilene mine.jeg har dyseleksi.hadde du likt det å bli rettet på hele tiden pga det? ← Ikke hver hårsår. Nå var det ikke deg jeg tenkte på. Det var generelt her inne. Det er ikke bare du som skriver på denne måten. Og det er flere med dyskleksi her inne. Du er ikke den eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #52 Del Skrevet 18. november 2006 Ikke vær hårsår. Nå var det ikke deg jeg tenkte på. Det var generelt her inne. Det er ikke bare du som skriver på denne måten. Og det er flere med dyskleksi her inne. Du er ikke den eneste. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 18. november 2006 #53 Del Skrevet 18. november 2006 Ta deg et isbad a gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 18. november 2006 #54 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Ikke hver hårsår. Nå var det ikke deg jeg tenkte på. Det var generelt her inne. Det er ikke bare du som skriver på denne måten. Og det er flere med dyskleksi her inne. Du er ikke den eneste. ← Mulig du ville ha blitt med på den men.....nope, den var for søkt du kan dere være så snill å slutte å bemerke skrivefeilene mine.jeg har dyseleksi.hadde du likt det å bli rettet på hele tiden pga det? ← Enig, så idiotisk - ikke bry deg med det du. Gjesten tar et bad akkurat nå...et langt og kaldt et.... Klem til Mack Endret 18. november 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #55 Del Skrevet 18. november 2006 Til offeret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå