Gå til innhold

mobbing via pm

mack

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du litt lur nå Sommerbertha så svarer du ikke på det siste spørsmålet men lar heller hele saken ligge! Dette blir det ikke noe godt ut av, snarere tvert imot!

Det som skjer om du fortsetter å skrive om dette er at du henger ut deg selv og de andre det gjelder.

OK!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest på besøk.
Jeg går litt i surr i hvem som er hvem jeg! Kusinen til hvem?

Dersom dere leser innleggene litt nøye, så tror jeg de skjønner at det er snakk om kusinen til TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet ikke vi hva slags innholdt det var i de PM. Verken fra offeret til TS og botsatt.

Derfor synes jeg det er feil å gå på parti med TS.

:klem: Til deg offeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan dere være så snill å slutte å bemerke skrivefeilene mine.jeg har dyseleksi.hadde du likt det å bli rettet på hele tiden pga det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan dere være så snill å slutte å bemerke skrivefeilene mine.jeg har dyseleksi.hadde du likt det å bli rettet på hele tiden pga det?

Ikke hver hårsår. Nå var det ikke deg jeg tenkte på. Det var generelt her inne. Det er ikke bare du som skriver på denne måten. Og det er flere med dyskleksi her inne. Du er ikke den eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær hårsår. Nå var det ikke deg jeg tenkte på. Det var generelt her inne. Det er ikke bare du som skriver på denne måten. Og det er flere med dyskleksi her inne. Du er ikke den eneste.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hver hårsår. Nå var det ikke deg jeg tenkte på. Det var generelt her inne. Det er ikke bare du som skriver på denne måten. Og det er flere med dyskleksi her inne. Du er ikke den eneste.

:riste: Mulig du ville ha blitt med på den men.....nope, den var for søkt du

Enig, så idiotisk - ikke bry deg med det du.

Gjesten tar et bad akkurat nå...et langt og kaldt et....

Klem til Mack :klem:

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...