Gå til innhold

mobbing via pm


mack

Anbefalte innlegg

Gjest Miloine

Dette er så lavmål av de som gjør dette mot deg! Nei, det er ikke lov!

Selvsagt er dette mobbing dersom Trådstarter mener at det er det!

Det går ann å sperre av for enkeltbrukere (ignorere) Gjør det eller ikke svar dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er ikke lov. Reglene sier:  Man kan ikke poste innlegg som inneholder personangrep/persondebatter, trakassering eller trusler.

Disse reglene gjelder for forumet og pm.

Hvis noen opplever dette anbefaler jeg dere å ta kontakt med admin/moderator. I forumet bør vi kunne fange det opp men det som blir sendt på pm har vi ingen mulighet for se. Det er derfor viktig at de av dere som opplever dette tar kontakt med oss, slik at vi kan hjelpe dere og ikke minst for å få belyst problemet. 

Mette Admin    .

Hva skjer dersom noen gjør dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidligere bruker titter innom

Jeg tror jeg vet hva dette dreier seg om, derfor har jeg sendt en PM til mette.

Jeg registerte meg, slik at jeg ikke skulle stå som gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ikke vite hvordan PM fra trådstarter har vært til denne personen.

Kan være hun ikke har vært så hyggelig mot henne/han?

Og det er heller ikke vår oppgave å spekulere i hva TS eventuelt har og ikke har gjort, for jeg moderatorene/admin klarer å ordne opp i dette selv.

Skal spekulere litt på et annet område nå, bare for gøy :sjarmor:

Lurer på om du kanskje vet litt mer enn du vil at noen andre skal vite, og prøver å få saken snudd på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miloine
Lurer på om du kanskje vet litt mer enn du vil at noen andre skal vite, og prøver å få saken snudd på hodet.

Mon tro om gjest kanskje vet hvem denne mobberen er...

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått en del ikke fullt så hyggelige meldinger på pm.er det lov å gå til personlig angrep på folk her inne egentlig?

Har de vært hyggelige de du har sendt tilbake?

Hvis du har sendt noen tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer dersom noen gjør dette?

Saken vil bli vurdert på grunnlag av den informasjonen vi får, hva som eksakt vil skje kan vi ikke si noe om. Ingen sak er lik, og vi må nesten få inn noe håndfast før vi kan ta en vurdering/avgjørelse på det.

Mette Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer dersom noen gjør dette?

Som Mette sier er jo dette veldig individuelt, men de kan faktisk spore opp IP adressen til en som trakasserer andre bevisst og stenge personen ute fra KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som Mette sier er jo dette veldig individuelt, men de kan faktisk spore opp IP adressen til en som trakasserer andre bevisst og stenge personen ute fra KG

Noe som hjelper i maks to døgn siden de fleste har dynamisk ip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om gjest kanskje vet hvem denne mobberen er...

Jeg vet ikke hvem mobberen er (som dere kaller det), men jeg vet hvem trådstarteren er......!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

personlige ting som vedkommende ikke har noe med.jeg og kusinen min har hatt en krangel og hun har da fått en tredje person til å blande seg borti å skrive dritt til meg.jeg kjenne ikke vedkommende engang

Det er sikkert flere som forstår at det er meg det dreier seg om her.

Jeg vil bare forklare en ting. Kusinen til trådstarter fortalte meg om dette og viste meg noen mail og SMS hun har mottat av henne. Hennes kusine, min venninne, har ikke bedt meg om å ta kontakt med TS. Det er noe jeg valgte å gjøre selv.

Venninnen min viste ikke at jeg hadde vært i kontakt med TS, før hun fikk en SMS fra TS. Hvor det stod at dersom jeg sendte en PM til, så skulle hun sørge for at jeg ble utestengt. Jeg har ikke sendt flere PM til TS, men har fått av henne. De ble sendt på samme tidspunkt, som kusinen fikk SMS. Hennes kusine, min venninne er unnskyldt her.

Jeg har vært i kontakt med moderator og forklart hva jeg har gjort og hva PM inneholdte. Hvilken moderator jeg har vært i kontakt med, ønsker jeg ikke å fortelle.

Jeg ønsker heller ikke å gå nærmere inn på denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min viste ikke at jeg hadde vært i kontakt med TS, før hun fikk en SMS fra TS. Hvor det stod at dersom jeg sendte en PM til, så skulle hun sørge for at jeg ble utestengt. Jeg har ikke sendt flere PM til TS, men har fått av henne.

Dumt av TS, men la det ligge du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...