mack Skrevet 8. november 2006 #1 Del Skrevet 8. november 2006 jeg har fått en del ikke fullt så hyggelige meldinger på pm.er det lov å gå til personlig angrep på folk her inne egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #2 Del Skrevet 8. november 2006 jeg har fått en del ikke fullt så hyggelige meldinger på pm.er det lov å gå til personlig angrep på folk her inne egentlig? ← Kan jeg aldri tenke meg- det er latterlig, hev deg over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #3 Del Skrevet 8. november 2006 jeg har fått en del ikke fullt så hyggelige meldinger på pm.er det lov å gå til personlig angrep på folk her inne egentlig? ← Hva går mobbingen ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mack Skrevet 8. november 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 8. november 2006 personlige ting som vedkommende ikke har noe med.jeg og kusinen min har hatt en krangel og hun har da fått en tredje person til å blande seg borti å skrive dritt til meg.jeg kjenne ikke vedkommende engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Del Skrevet 8. november 2006 personlige ting som vedkommende ikke har noe med.jeg og kusinen min har hatt en krangel og hun har da fått en tredje person til å blande seg borti å skrive dritt til meg.jeg kjenne ikke vedkommende engang ← Kaller du det mobbing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønn Frosk Skrevet 8. november 2006 #6 Del Skrevet 8. november 2006 Send PM'ene til moderatorteamet, og la de ta en kikk på det. Trakassering skal ikke skje i hverken tråder eller PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saramia Skrevet 8. november 2006 #7 Del Skrevet 8. november 2006 Det er en grunn til at jeg ikke gidder å registere meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 8. november 2006 #8 Del Skrevet 8. november 2006 Kaller du det mobbing? ← Og hva kaller du for mobbing da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #9 Del Skrevet 8. november 2006 Og hva kaller du for mobbing da? ← Det hun beskriver, kan vi ikke kalle mobbing. Dessuten vi vet ikke hva de meldingene inneholder. Vi vet ikke detaljene i innholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. november 2006 #10 Del Skrevet 8. november 2006 Det hun beskriver, kan vi ikke kalle mobbing. Dessuten vi vet ikke hva de meldingene inneholder. Vi vet ikke detaljene i innholdet. ← Hvis ts opplever det som mobbing så er det vel mobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #11 Del Skrevet 8. november 2006 Hm, jeg skal la være å begynne å spekulere. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 8. november 2006 #12 Del Skrevet 8. november 2006 Det hun beskriver, kan vi ikke kalle mobbing. Dessuten vi vet ikke hva de meldingene inneholder. Vi vet ikke detaljene i innholdet. ← men det er jo din mening, og du har jo ingen som helst anelse om driten som står i pm-en. Så å si at vi ikke kan kalle det mobbing, blir helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #13 Del Skrevet 8. november 2006 men det er jo din mening, og du har jo ingen som helst anelse om driten som står i pm-en. Så å si at vi ikke kan kalle det mobbing, blir helt feil. ← Det blir også feil å si at det er mobbing, når du ikke vet hva det inneholder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #14 Del Skrevet 8. november 2006 jeg har fått en del ikke fullt så hyggelige meldinger på pm.er det lov å gå til personlig angrep på folk her inne egentlig? ← Hvem er h*n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2006 #15 Del Skrevet 8. november 2006 Mobbing eller ikke, det er uansett ikke greit å trakasere folk på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 8. november 2006 #16 Del Skrevet 8. november 2006 Nei det er ikke lov. Reglene sier: Man kan ikke poste innlegg som inneholder personangrep/persondebatter, trakassering eller trusler. Disse reglene gjelder for forumet og pm. Hvis noen opplever dette anbefaler jeg dere å ta kontakt med admin/moderator. I forumet bør vi kunne fange det opp men det som blir sendt på pm har vi ingen mulighet for se. Det er derfor viktig at de av dere som opplever dette tar kontakt med oss, slik at vi kan hjelpe dere og ikke minst for å få belyst problemet. Mette Admin . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #17 Del Skrevet 8. november 2006 Si i fra til moderator. Send en pm med meldingene, så tar de seg av saken. Mobbing eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 8. november 2006 #18 Del Skrevet 8. november 2006 Det blir også feil å si at det er mobbing, når du ikke vet hva det inneholder. ← Personen som vet hva det inneholder kaller det mobbing, og det burde holde. Hva jeg eller andre måtte mene, er faktisk ikke relevant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #19 Del Skrevet 8. november 2006 Vi kan ikke vite hvordan PM fra trådstarter har vært til denne personen. Kan være hun ikke har vært så hyggelig mot henne/han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #20 Del Skrevet 8. november 2006 Føler at dette henger sammen med noe annet her inne. Noe som har foregått det siste døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå