Gjest klemmings Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Hvorfor er ikke hele kolleksjonen lagt ut på nett? Jeg ser liksom litt her og litt der. Hvor er den fullstendige oversikten egentlig? Kommer alt som er i butikken til å bli lagt ut på nett? Hvilke acceossiarer er med i kolleksjonen? (håper på veske) Sist men ikke minst, er det noen som vurderer å skaffe seg brudeskjolen?
Gjest Miss.Chanel Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 er det noe i det hele tatt fra de lagt ut?
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 jada, de har lagt ut endel på hm.com. Men så noen nye plagg i dag på denne siden, derfor denne forvirringen
Gjest Saramia Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Ærlig talt, følg litt med i timen her da. Det ligger flere andre tråder her om de samme, schtøgge klærene. Og brudekjolen er grusom!!!
Gjest klemmings Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Ærlig talt, følg litt med i timen her da. Det ligger flere andre tråder her om de samme, schtøgge klærene. Og brudekjolen er grusom!!! ← eehh, jeg har faktisk lett på siden og finner ikke svar på spm mine..interessant hvis du har sjekket dette ut når du likevel synes klærne er såpass schtøgge.. og nei,jeg synes ikke den brudekjolen var noe særlig jeg heller..spurte av ren nysgjerrighet.. slapp av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå