flickan Skrevet 21. november 2006 #21 Skrevet 21. november 2006 Jeg har litt samme problem som deg, er veldig usikker på om de jeg har bestilt på nett vil passe til kjolen.. Min kjole er kremhvit. lilly 1957 (5 cm hæl) I verste fall får jeg bruke disse til andre anledninger, for jeg eeelsker skoene.. ← vil bare kommentere at je har fått skoene og at de er pefekt i fargen De ser veldig hvite ut på bildet, men er mye mer gyldne i fargen på ordentlig. kan godt hende de går til champagne-farget kjole.
Gjest Gjesten Skrevet 21. november 2006 #22 Skrevet 21. november 2006 (endret) http://www.shoesforweddings.com/category.a...om=7&itemid=615 Dette var mine sko. Den som er valgt. Heaven... Utrolig fine til kjolen, men ikke så gode å gå i. Så jeg hadde dem på under vielsen og fotograferingen. Og byttet til mine hvite reservesko etter middagen. De var like høye de også, men helt enkle, og bedre å danse i. Vil uansett sko anbefale å ha et par sko i reserve om dere skal feire ut i natten slik vi gjorde, og gå mye under fotograferingen slik vi gjorde. Vi forflyttet oss gjennom hele byen.. (au au au ) Mange fine sko her da! Endret 21. november 2006 av Gjesten
Susan Sto Helit Skrevet 22. november 2006 #23 Skrevet 22. november 2006 Vil uansett sko anbefale å ha et par sko i reserve om dere skal feire ut i natten slik vi gjorde, og gå mye under fotograferingen slik vi gjorde. Vi forflyttet oss gjennom hele byen.. (au au au ) ← Fotografen vår anbefalte at jeg hadde med et par gode sko i tillegg, i tilfelle vi skulle flytte mye på oss, eller gå i vått gress. (Stort sett synes jo ikke skoene under kjolen alikevel. ) Dette gjorde jo også at ikke skoene ble så skittne.
mowgli Skrevet 22. november 2006 #24 Skrevet 22. november 2006 vil bare kommentere at je har fått skoene og at de er pefekt i fargen De ser veldig hvite ut på bildet, men er mye mer gyldne i fargen på ordentlig. kan godt hende de går til champagne-farget kjole. ← Likte dine sko godt! Er de gode på foten? Hvordan er de i størrelsen?
mowgli Skrevet 22. november 2006 #25 Skrevet 22. november 2006 Hentet skoene mine på posten i dag De var bare kjempe fine! (Se link over) Mowgli: jeg bestillte str 40, normal bredde og de passet akkurat. Bruker noen ganger 39. (nå skal det sies at jeg nettopp har tatt dobbel time på treninga, og sikkert er rimelig hoven i beina) ← Supert!! Takk for svar!! Hvor mye kom skoene på med frakt?
Leyla77 Skrevet 22. november 2006 #26 Skrevet 22. november 2006 Supert!! Takk for svar!! Hvor mye kom skoene på med frakt? ← En stund siden jeg betalte, men mener å huske det ble ca 1190,-
flickan Skrevet 24. november 2006 #27 Skrevet 24. november 2006 Likte dine sko godt! Er de gode på foten? Hvordan er de i størrelsen? ← Jeg har ikke gått så mye med de enda, men foreløpig er de gode å gå i. Har kjøpt sånne geleputer fra foot*petals i tillegg for sikkerhets skyld, men nå er ikke jeg så alt for glad i å gå med høye hæler. De er faktisk ganske store i str. Kjøpte str 38 som er min normale str. dersom jeg ikke hadde hatt innleggene i, hadde de nok vært i største laget. Jeg eeeelsker skoene. Prisen var ca 800 tror jeg..
Leyla77 Skrevet 25. november 2006 #28 Skrevet 25. november 2006 Hvordan bestiller jeg fargeprøver ? Noen som vet?? ← Gå inn her
Gjest smulan Skrevet 25. november 2006 #29 Skrevet 25. november 2006 Jeg synes ikke skoene de selger i brudesalongene er noe fine. Jeg ønsker meg sko med rund tupp, med "trompet-hel"(vet ikke om d heter d). Jeg skal ha champagnefarget kjole. Synes det er vanskelig å finne sko som passer i form og farge..... Har dere funnet sko? ← Her er mine brudesko, tror ikke de er å få i champagne-farge, men det er fullt mulig å farge dem! Jeg synes i allefall de er flotte!
marsy Skrevet 26. november 2006 #30 Skrevet 26. november 2006 sikkert et dumt spørsmål, men: når man måler høyden på hæl.. måler man da på enden av skoen? eller på "innsiden", hvis noen skjønner hva jeg mener det blir jo 1-2 cm forskjell utifra hvor man måler
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå