Gå til innhold

Sko

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke skoene de selger i brudesalongene er noe fine. Jeg ønsker meg sko med rund tupp, med "trompet-hel"(vet ikke om d heter d). Jeg skal ha champagnefarget kjole. Synes det er vanskelig å finne sko som passer i form og farge..... :sur: Har dere funnet sko?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror jeg skal ha disse :hjerter: , er det noe lignende du er ute etter kanskje?

Endret av mowgli
Skrevet

Akkurat sko til brudekjolen vurderer jeg faktisk å kjøpe på nett, for det er jo praktisk talt umulig å finne fine hvite sko i butikkene. Kjøper man på nett så er det jo bare å returnere om de ikke passer (i allefall dersom du kjøper de gjennom norsk selskap, du har rett på pengene tilbake, men det må vel gjøres innen 14 dager tror jeg)

Det kan også hende jeg bruker et par sølvsandaler, vi får se når kjolen er ferdig tenker jeg :)

Dersom du vil ha kremfargede sko så er det en fin mulighet å farge skoene. Endel av de skoene som sleves i brudebutikker er i silke og er fargbare, butikken kan anbefale deg en skomaker som gjør dette, venninden min betale 300 og fikk skoene farget i henhold til stoffprøve. (skoene var kjøpt på kristins i lillestrøm, og de ordnet det på to dager!)

Skrevet

Her er mine sko....passer ikke akkurat beskrivelsen din men. Jeg syns også veldig mange brudesko er kjeeeedelige. Disse kan eg bruke til noe annet også...

BILDE

Skrevet

Jeg har litt samme problem som deg, er veldig usikker på om de jeg har bestilt på nett vil passe til kjolen.. Min kjole er kremhvit.

lilly 1957 (5 cm hæl)

I verste fall får jeg bruke disse til andre anledninger, for jeg eeelsker skoene.. :)

Skrevet
Jeg tror jeg skal ha disse :hjerter: , er det noe lignende du er ute etter kanskje?

Har sett på disse, men fargen passer ikke. Dette er de fineste "brudeskoene" jeg har sett. Litt misunnelig på deg..... :tristbla:

Skrevet
Her er mine sko....passer ikke akkurat beskrivelsen din men. Jeg syns også veldig mange brudesko er kjeeeedelige. Disse kan eg bruke til noe annet også...

BILDE

Disse var også veldig fine, men jeg kan ikke gå m åpen tå.

Skrevet

Disse har jeg bestilt også :ler:

Kjempefine er de!

Skrevet
Disse har jeg bestilt også  :ler:

Kjempefine er de!

Har du fått de ennå? Jeg synes også de er kjempefine, og tror de blir bestilt etterhevert. Men jeg lurer litt på om de er gode å ha på. Vet at det er forskjellig fra person til person, men er det noen som har erfaringer med disse skoene???

Skrevet
Har sett på disse, men fargen passer ikke. Dette er de fineste "brudeskoene" jeg har sett. Litt misunnelig på deg..... :tristbla:

Ingen av fargene? Har du bestilt fargeprøver?

Skrevet
Disse har jeg bestilt også  :ler:

Kjempefine er de!

Er det lenge siden du bestilte de? Hvilken farge skal du ha?

Jeg er litt usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille, bruker stort sett str. 37, noen ganger 38... kan vel være greit med 38 da på denne dagen... ser for meg at beina kan bli litt hovne den 7.7. ;)

Skrevet (endret)
Er det lenge siden du bestilte de? Hvilken farge skal du ha?

Jeg er litt usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille, bruker stort sett str. 37, noen ganger 38... kan vel være greit med 38 da på denne dagen... ser for meg at beina kan bli litt hovne den 7.7.  ;)

Gjorde bestillingen i slutten av oktober, håper butikken fikk med bestillingen de gjorde 1.november. 3 ukers levering, så ikke fått de enda.

Men jeg bestilte fargeprøver derfra først som jeg fikk veldig raskt,

dro i brudesalongen og sammenliknet med kjolen og ende med ivory....

Jeg varierer fra 39 til 40 i størrelse, gikk for str 40.

De er jo ganske høye, så jeg tenker jeg må ha silikonpads foran.

Kan si fra hvordan de er når jeg får de :)

Endret av Leyla77
Skrevet
Ingen av fargene? Har du bestilt fargeprøver?

TS her

Så ikke innlegget ditt før nå...

Jeg har bestilt fargeprøver, men de passet ikke med fargen på kjolen. :sur:

Skrevet

Tørr dere bestille sko på nett? Du skal jo gå i de skoene i MANGE timer, og kan ikke akkurat ta dem av sånn uten videre. Og hva om de er vonde å gå i?

Jeg har litt "sære bein" og sliter ofte med å finne gode sko som både sitter (nesten ingenting sitter på meg, jeg har så smal hæl at det glipper med mindre skoen er for liten...) og er passe store og ikke kniper en annen plass... Tviler på at jeg tørr kjøpe sko uten å ha hatt dem på...

I alle kjolebutikkene prøver jeg kjole med høye sko, "for å få deg litt opp fra bakken", og det er greit det, for jeg er ikke så høy, men det er ikke min tilkommende heller, så med høye sko bli vi ca like høye. Burde jeg hatt lave sko, tro?

Mye å lure på med tanke på sko, det er sikkert!

Skrevet
Har du fått de ennå? Jeg synes også de er kjempefine, og tror de blir bestilt etterhevert. Men jeg lurer litt på om de er gode å ha på. Vet at det er forskjellig fra person til person, men er det noen som har erfaringer med disse skoene???

Jeg hadde Colloriffics skoene. De var kjempegode å gå i, men jeg hadde en slik silikonpad foran i tåa. (Bestillte dem en halv størrelse større enn det jeg vanligvis bruker, men måtte bestille helt fra USA, for det var ingen norske som hadde disse.)

Om du har behov for en helt spesiell farge, så er disse skoene fargbare, så du kan bestille dem i hvitt, og få dem farget i den nyansen du ønsker selv.

Skrevet

Jeg har kjøpt noe ala disse bare litt spissere i front og ikke spenne foran.

Kjøpte de på salg i september. Veldig fornøyd. Syntes de var pene og virker kjempegode å gå i. Jeg ville ikke kjøpe på nett da jeg har litt brede føtter og høy rist. Får OFTE problemer med å få pensko og sandaler til å passe.

Skrevet

Jeg bestilte som nevnt over her "Gaby" fra godess.no

Var veldig heldig, da. Siden jeg bor i Oslo og hun "kontoret" sitt noen meter fra der jeg bor, så kunne jeg stikke innom å prøve dem. Hun var kjempegrei, for den str som jeg hadde bestilt passa ikke på beina, men da bestilte hun bare et par i større som passa perfekt - både til beina og til kjolen! :)

Skrevet

Hentet skoene mine på posten i dag :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

De var bare kjempe fine! (Se link over)

Mowgli: jeg bestillte str 40, normal bredde og de passet akkurat. Bruker noen ganger 39.

(nå skal det sies at jeg nettopp har tatt dobbel time på treninga, og sikkert er rimelig hoven i beina)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...