Gå til innhold

hvordan suger du pikk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holder leppene presset sammen, og lar pikken gli inn i munnen, holder den ene hånda forsiktig over ballene, og beveger meg opp og ned.

Har fått litt tips om å presse leppene hardere rundt, så jeg gjør iallefall det nå.

Så roterer jeg tunga rundt og i området rundt under penishodet.

Prøver å få en del spytt i munnen.

Så varier jeg litt mellom om slikke ham nedover pikken og på ballene.

Når han blir mer opphisset pleier han å ta tak i håret mitt og munnknulle meg, om jeg kan kalle det det...da presser jeg bare leppene sammen og prøver å passe tennene.

Når han kommer er jeg flink jente og svelger.

Merker ikke noe særlig til smaken.

Har fått positive tilbake meldinger.

smil og tommelen opp! :)

Men har i det siste vært litt opptatt av å lære meg deepthroat, men tror jeg får øve på noe annet enn ekte pikk, for jeg klarer det jo ikke, og glemmer ut å suge slik jeg pleier..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Når man terkker hånden opp og ned - skal den gli opp og ned eller skal man holde fast og dra opp og ned..? :flau:

Gjest Gjest_Terje_*
Skrevet
Når man terkker hånden opp og ned - skal den gli opp og ned eller skal man holde fast og dra opp og ned..? :flau:

Må bare rose jentene her og si at det de fleste av dere beskriver (fremgangsmåter altså) ville være mer enn nok til å sende meg til himmels....

Som mann er jeg veldig positivt overrasket over at dere legger så mye "flid" i hvordan dere suger typen deres. Ser ut som dere virkelig er opptatt av at mannen deres skal få topp nytelse. Takk for denne omtanken!!

Dette er jo ganske viktig også, for absolutt alle (ALLE) menn ELSKER å bli sugd. Jeg kjenner ihvertfall ikke en heteromann som ikke elsker at dama suger ham.

Som mann kan jeg bekrefte at dette er kanskje det beste jeg vet...

Så svar til Pia:

Når du runker med en hånd, opp og ned, ville nok ihvertfall jeg ønske at du holdt et fast grep (altså ingen friksjon mellom pikken og hånda).

Innimellom kan det være godt at du trekker i en retning, dvs. utover mot hodet, og da kan det være godt at den glir litt i hånda. Men da liker jeg at hun bruker begge hender annenhver gang, slik at venstrehånda di tar nytt grep ved rota og drar utover når høyre er ved hodet, skjønner?

Så mange flotte jenter her som virkelig kan dette her.....

Gubbene deres kan faen meg ikke klage uansett, det har de ingen grunn til!!!

Me

Skrevet

holde fast.

Skrevet

Jeg har to spørsmål til dere.....

Hvordan klarer dere å holde tennene helt borte? :sjenert:

Og ikke for å snakke om det å suge opp og ned med munnen, samtidig som man bruker hånda opp og ned......

Har litt trening igjen her tydeligvis :ler:

Skrevet (endret)

Bruk leppene rundt tennene slik at du ikke skraper borti, skraping er fy-fy! Hånden følger bare munnen opp og ned.... ;)

Endret av Wildy
Skrevet
Bruk leppene rundt tennene slik at du ikke skraper borti, skraping er fy-fy! Hånden følger bare munnen opp og ned.... ;)

Ja, eller motsatt vei enten horisontalt eller vertikalt. :)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Bruk leppene rundt tennene slik at du ikke skraper borti, skraping er fy-fy!

Tror jeg har små lepper på overleppa, for når jeg prøver å dekke tennene helt med leppene må jeg virkelige anstrenge meg :sur:

Skrevet
Tror jeg har små lepper på overleppa, for når jeg prøver å dekke tennene helt med leppene må jeg virkelige anstrenge meg :sur:

Ja, du må regne med å jobbe litt for det. ;)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Joda men ser jo helt dust ut på kjøpet :ler: Ser ut som jeg prøver å etteligne noen med gebiss og det bildet er nok til å sende meg ut i latter, og det er ikke særlig sexy. :P

Skrevet
Joda men ser jo helt dust ut på kjøpet :ler: Ser ut som jeg prøver å etteligne noen med gebiss og det bildet er nok til å sende meg ut i latter, og det er ikke særlig sexy. :P

Det tror jeg han bryr seg fint lite om. ;)

Skrevet (endret)
Bruker ikke vakumet fra kinnene, men det under tunga.

Hva er det du sier kvinne, stikker du den under tunga?

Endret av Rastafan
Skrevet

*venter spent på svar fra FVBS*

Menatte - må jo lage vakuum med hele munnen da... :sjenert:

Faen, nå fikk jeg lyst til å suge pikk. :sur:

Skrevet (endret)
Ikke annet enn at viss du krøster på nøttene og det er ihvertfall ikke noe digg!
:legrine:

Jeg åpner munnen litt, og suger den inn

Den mye omtalte spagettimetoden...

Har også konsentrert meg mer om å suge/gni med tunga på penishodet
Ikke så dumt, da det sitter mest nerver i selve hodet.

Men variasjon gjør det litt mere spennende og "interessangt" ;)

Hm, så du er homofil. Da burde du jo ha fasiten da, siden du har en penis selv?
Husker Elaine i Seinfeld bekymret seg over dette da hun datet en homofil hun så gjerne ville få over til den "andre siden".

Hun kunne jo umulig ha den samme kunnskapen som de som hadde tilgang til "utstyret" i 24 timer - 365 dager i året :ler:

Jeg er ingen SMer men når hun "styrer" med ballene mine så føler jeg jo at hun har ordentlig kontroll over meg
Enig der. Ikke så rart kanskje. Man er jo vanligvis livredd for fremmedlegemer i nærheten av ballene...*grøss*

Når man under tvil og med en underliggende frykt for at hun skal ta et skikkelig balletak, lar en kvinne slippe seg løs med ballene, føles det veldig rart, men definetivt deilig ;)

Gaper over selve hodet ,lager litt "sug" og bruker tunga rundt og rundt på hodet. Samtidig bruker jeg den ene hånden opp og ned på skaftet. Funker som bare fy hver gang...
Klassiker. Funker veldig bra :sjarmor:

Også er det viktig å ikke slutte selv om det går ham!! Fortsett med tunga lekent rundt hodet og småsug litt til han er heeeelt ferdig...
Åja... :sjarmor: Men ikke bli FOR ivrig på slutten...da er i hvert fall jeg superfølsom...liker best at hun roer ned litt og bryker supermyke bevegelser...*stønn* ;) Endret av PoolBoy
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å fortelle hvordan jeg gjør det, er redd for å bli forfulgt. :bukke:

Skrevet

Biter, tygger og har en saks liggende i nattbordskuffen.

Skrevet
*venter spent på svar fra FVBS*

Menatte - må jo lage vakuum med hele munnen da... :sjenert:

Faen, nå fikk jeg lyst til å suge pikk. :sur:

Det kan du også gjør når du vil, i de rette strøkene, f.eks. nede ved Oslo S.

Skrevet
Så mange flotte jenter her som virkelig kan dette her.....

Vel, norske jenter har uansett et verdensrykte på seg for å være menn i sengen, og for å gjøre alt mannen vil i sengen. Det er ingen hemmelighet at norske jenter gjør alt for et ligg. De tar som regel bare ikke betalt for det.

Skrevet
Vel, norske jenter har uansett et verdensrykte på seg for å være menn i sengen, og for å gjøre alt mannen vil i sengen. Det er ingen hemmelighet at norske jenter gjør alt for et ligg. De tar som regel bare ikke betalt for det.

Så bra at verden har forstått at Norske jenter vet hva de vil, og at de tør å arbeide for å få det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...