Wildy Skrevet 8. november 2006 #21 Skrevet 8. november 2006 Gaper over selve hodet ,lager litt "sug" og bruker tunga rundt og rundt på hodet. Samtidig bruker jeg den ene hånden opp og ned på skaftet. Funker som bare fy hver gang...
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #22 Skrevet 8. november 2006 Man røper vel ikke yrkeshemmeligheter???? :klø: ← Og hva jobber så du med?
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #23 Skrevet 8. november 2006 Jeg holder rundt pungen, mens jeg gnir litt, med tunga, på glans. Innimellom tar jeg den helt inn, siden det er mange som får kikk av det. Edit: Jeg bruker komma på rare steder... orker ikke rette på det, for det er det kar mye kortere tid, og er mye enklere å bare fortelle at jeg innså feilen min. ← Hm, så du er homofil. Da burde du jo ha fasiten da, siden du har en penis selv?
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #24 Skrevet 8. november 2006 Og hva jobber så du med? ← Sexslave for samboeren.
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #25 Skrevet 8. november 2006 For jeg synes sex er et skikkelig herk...
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #26 Skrevet 8. november 2006 Jeg bare lukker opp munnen min, og tar hodet hans rett innafor, men gjør det litt trangt liksom, tar den ut og inn ganske kjapt. Samtidig tar jeg på skaftet hans og drar hånda mi opp og ned.. Det siste bytter jeg på med mens jeg "klemmer" litt på ballene hans forsiktig. Etter min erfaring liker han det veldig godt! Det er veldig fint, syns jeg ! ← Det høres bare utrolig slitsomt ut, synes jeg. Når jeg leser denne tråden, blir jeg minnet på hvor slitsomt det var da jeg var i forhold. Det er ok å gjøre det en sjelden gang, men det koster mye i krefter og man blir veldig sliten av det! Oralsex, enten det er til mann, eller til kvinne: kjedelig.
Gjest Logget ut jeg... Skrevet 8. november 2006 #27 Skrevet 8. november 2006 Jeg gjør ikke som Britney gjør i videoen som har lekket ut iallefall. (Hvem gjør feil, jeg eller Britney?)
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #28 Skrevet 8. november 2006 Jeg gjør ikke som Britney gjør i videoen som har lekket ut iallefall. (Hvem gjør feil, jeg eller Britney?) ← hvor er bilde, hvor er bildet?
Gjest meg igjen Skrevet 8. november 2006 #29 Skrevet 8. november 2006 jeg sprer ikke slike umoralskheter på KG
Lupus Skrevet 8. november 2006 #31 Skrevet 8. november 2006 Det er jammen bra! KG er jo moralens høyborg=) Minst;)
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 9. november 2006 #32 Skrevet 9. november 2006 Det høres bare utrolig slitsomt ut, synes jeg. Når jeg leser denne tråden, blir jeg minnet på hvor slitsomt det var da jeg var i forhold. Det er ok å gjøre det en sjelden gang, men det koster mye i krefter og man blir veldig sliten av det! Oralsex, enten det er til mann, eller til kvinne: kjedelig. ← Pfffft!
FantasDick Skrevet 9. november 2006 #33 Skrevet 9. november 2006 Jeg har hatt noen dårlige erfaringer med å utføre oralsex på menn, så jeg har nesten ikke gjort det. Men jeg har prøvd litt. Da har jeg laget litt vakuum, brukt tunga på hodet og brukt hånden. Jeg blir fort sliten i kjeven, så jeg "slikker" litt innimellom. Jeg fikk det for meg at jeg skulle slikke på ballene til kjæresten en gang jeg prøvde meg "der nede", og dèt likte han! Hjelp!
Gjest Mann her Skrevet 9. november 2006 #34 Skrevet 9. november 2006 Jeg blir totalt yr og vill hvis hun slikker/ suger ballene litt også. Tror mange menn liker det. Gjerne at hun suger steinen litt inn med vakuum og liksom bråslipper den ut igjen. Bare sååååååå deilig..... Jeg er ingen SMer men når hun "styrer" med ballene mine så føler jeg jo at hun har ordentlig kontroll over meg på en måte, dette er jo kanskje mannens mest ømfiendtlige punkt. Og det tenner meg faktisk. Pluss at jeg elsker følelsen av ei varm tunge mot ballene.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #35 Skrevet 9. november 2006 hehe..typen min liker veldig godt når jeg slikker/suger han på ballene og "området litt nedenfor" (ikke endetarmsåpningen...) Det eksen min syntes var godt, gjør ikke den nye kjæresten min, så første gangen jeg sugte ham syntes han at jeg var elendig. Jeg skyldte på at jeg hadde liten erfaring...ikke helt sant, men... Nå vet jeg uansett hva han liker, og tar han med til heaven hver gang
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #36 Skrevet 9. november 2006 Sexslave for samboeren. ← For jeg synes sex er et skikkelig herk... ← Stakkars Trenger nok en ny arbeidsgiver du
Gjest VidarB Skrevet 9. november 2006 #37 Skrevet 9. november 2006 Bruker vakum og drar tunga hardt oppover. Det funker dårlig, han begynner alltid å lekke og munnen min blir full av skvip ← Jenter som bruker vakum kan vi konstatere IKKE kan det.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 9. november 2006 #38 Skrevet 9. november 2006 Åh? Så det at han kommer etter 5 eller mindre minutter betyr at jeg suger skikkelig til å suge? Bruker ikke vakumet fra kinnene, men det under tunga. Da får jeg hardere grep og kan sleike kraftig mens hodet glir mot ganen min. Han elsker det iallfall, men du har vel ditt eget lite sett med regler for hva suging er Ikke legg deg oppi mine ferdigheter iallfall, for de aner du ikkeno om.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #39 Skrevet 9. november 2006 Gaper over selve hodet ,lager litt "sug" og bruker tunga rundt og rundt på hodet. Samtidig bruker jeg den ene hånden opp og ned på skaftet. Funker som bare fy hver gang... ← Henger meg på denne beskrivelsen her jeg! Også er det viktig å ikke slutte selv om det går ham!! Fortsett med tunga lekent rundt hodet og småsug litt til han er heeeelt ferdig... Min kjæreste sier at det er det at jeg fortsetter helt til orgasmen er over som gjør det så godt. Tenk med dere selv jenter, om han skulle slutte å slikke deg akkurat når du kom?!?!?!
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #40 Skrevet 9. november 2006 Jeg har fått masse skryt for suginga mi Men det har tatt masse blod, svette og tårer for å perfeksjonere teknikken min gitt! Diskuterte forresten dette med en kompis her om dagen, som mente at alle menn basically kom av nøyaktig det samme. Min erfaring er at det kan være rimelig store forskjeller på hva menn liker av tempo og trykk og slikt. Og ikke minst av disse ekstra snedige triksene mine. Må liksom tilpasse meg litt etter hver nye fyr. Hva er deres erfaring?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå