Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 hvordan suger du kukken? syns du at du er flink til å suge pikk? jeg vet av erfaring at mange jenter ikke suger kukken så bra. noen tar for lite i i mens andre passer ikke på tennene sine. hvordan suger DU pikk og får du gode tilbakemeldinger?
Gjest Snuske Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Åpner kjeften og gaper over Men hvordan jeg gjør det, hvor bra/dårlig det er, etc, ja det må jo nesten motparten svare på.
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Jepp, jeg åpner også munnen. Eh, vanskelig å forklare hvordan jeg gjør det altså (og litt pinlig). Jeg er god på det i allefall. Det vet jeg.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 noen tar for lite i i mens andre passer ikke på tennene sine. Huff, jeg har litt liten munn jeg (fikk alltid kjeft av reguleringstannlegen min for det), så hvis den er stor er jeg redd jeg kan komme borti med tenna. Men har ikke fått noe klage da.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Huff, jeg har litt liten munn jeg (fikk alltid kjeft av reguleringstannlegen min for det), så hvis den er stor er jeg redd jeg kan komme borti med tenna. Men har ikke fått noe klage da. ← Tenk dere at munnen skal kjennes som en vagina, bare litt trangere. Pumpe opp og ned, mens dere samtidig runker med den andre hånden. Og kil gjerne gutten på ballene. Ikke bit, ikke vær for hardhendt. Da blir dette en suksess.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Har aldri skjønnt hvorfor dere skal kile hos gutta på ballene, det er ikke noe spess digg det. Har ikke følelser på pungen liksom Ikke annet enn at viss du krøster på nøttene og det er ihvertfall ikke noe digg!
Gjest Alf Kaida Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Har aldri skjønnt hvorfor dere skal kile hos gutta på ballene, det er ikke noe spess digg det. Har ikke følelser på pungen liksom ← Uten å gå i detalj, vil jeg understreke at det finnes hankjønn som er dundrende uenig med deg her.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Hehe okey, tydlig at det er forskjell også på det som på de fleste andre ting.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Har relativt ny kjæreste, og var rimelig frustert selv over at han ikke kom ved at jeg sugde... Har overhodet ikke hatt problemer med det før!! Prøvde min "juksemetode" når jeg er for anspent å sliten i munn. Tar penishodet og gnir den på en måte med min lukketde våte munn. Dette samtidig som jeg runker. Dette viste seg å gjøre underverker!!! Han kom som bare det.... Har også konsentrert meg mer om å suge/gni med tunga på penishodet. Dropper å gape over hele pikken, det funker ikke for han overhodet! Om dette var til noe hjelp...
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Har også konsentrert meg mer om å suge/gni med tunga på penishodet. Dropper å gape over hele pikken, det funker ikke for han overhodet! ← Dette er min erfaring også (dvs. jeg gaper jo litt over hele innimellom, men det er ikke det jeg gjør mest.) Men hva sier gutta?
Yme Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 (endret) Jeg holder rundt pungen, mens jeg gnir litt, med tunga, på glans. Innimellom tar jeg den helt inn, siden det er mange som får kikk av det. Edit: Jeg bruker komma på rare steder... orker ikke rette på det, for det er det kar mye kortere tid, og er mye enklere å bare fortelle at jeg innså feilen min. Endret 8. november 2006 av Yme
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 Bruker vakum og drar tunga hardt oppover. Det funker dårlig, han begynner alltid å lekke og munnen min blir full av skvip
Vesla89 Skrevet 8. november 2006 #14 Skrevet 8. november 2006 Jeg bare lukker opp munnen min, og tar hodet hans rett innafor, men gjør det litt trangt liksom, tar den ut og inn ganske kjapt. Samtidig tar jeg på skaftet hans og drar hånda mi opp og ned.. Det siste bytter jeg på med mens jeg "klemmer" litt på ballene hans forsiktig. Etter min erfaring liker han det veldig godt! Det er veldig fint, syns jeg !
Gjest d'Arc Skrevet 8. november 2006 #15 Skrevet 8. november 2006 Jeg åpner munnen litt, og suger den inn.
Yme Skrevet 8. november 2006 #16 Skrevet 8. november 2006 Jeg åpner munnen litt, og suger den inn. ← Oæo! Du burde bli forfatter!
Gjest d'Arc Skrevet 8. november 2006 #17 Skrevet 8. november 2006 Oæo! Du burde bli forfatter! ← Jeg skal, kjære
Yme Skrevet 8. november 2006 #18 Skrevet 8. november 2006 (endret) Jeg skal, kjære ← Din bedreviter! Jeg blir så forbanna på deg og ditt... Du er altfor ung til å kunne vite noesomhelst! FY!! Ps. Oooh.. "Kjære"? Mente du det, eller? Endret 8. november 2006 av Yme
Gjest Odd Skrevet 8. november 2006 #19 Skrevet 8. november 2006 Dette er min erfaring også (dvs. jeg gaper jo litt over hele innimellom, men det er ikke det jeg gjør mest.) Men hva sier gutta? ← Jeg gaper også over hele innimellom, men jeg suger den ut og inn med forskjellig tempo. Noen ganger raskt, noen ganger litt saktere. Av og til gaper jeg bare med tunga helt ute, og "slår" pikken litt mot munnen og kinnene mine. Dette liker de fleste. Noen liker at skjeggstubbene mine kiler litt mot ballene og pikken.
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #20 Skrevet 8. november 2006 Man røper vel ikke yrkeshemmeligheter???? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå