Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har brukt art deco's solpudder, men huden min har blitt helt grusom, med massevis av små kvisenupper i huden

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Guerlain. Selvsagt ;)

Den er fantastisk, noe du vil få bekreftet hvis du gjør et lite søk etter solpudder her.

Skrevet
Guerlain. Selvsagt ;) 

Den er fantastisk, noe du vil få bekreftet hvis du gjør et lite søk etter solpudder her.

Bekrefter denne. Ingen bedre, ingen like gode ;)

Skrevet

Støtter meg til gjest mia og Lourdes sitt svar. Guerlain sitt solpudder er veldig bra og varer lenge. Jeg har brukt det lenge og aldri hatt problemer med uren hud.

Skrevet

Hvis du har problemer med litt kviser ambefaler jeg heller ID bare minerals.

Skrevet
Guerlain. Selvsagt ;) 

Skriver under på den, ja!

Gjest Deception
Skrevet

Hvis du vil være sikrere på at ikke solpudderet gir kviser, burde du heller prøve et mineralbasert produkt, for eksempel (som nevnt) et av produktene fra ID Bare Minerals, eller (min nye favoritt) GloBronze fra GloMinerals. Jeg har den som har to farger; en ganske matt brunfarge, pluss en skimrende lys farge som du kan blande etter behov.

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Jeg har prøvd bronzer fra BE, men synes den var veldig uttørkende. Den var også vanskeligere å påføre enn Guerlain... Vanskelig å regulere mengden når det er løspudder.

Skrevet

Hvor kan en kjøpe det solpudderet fra Glominerals?

Gjest Deception
Skrevet
Hvor kan en kjøpe det solpudderet fra Glominerals?

Hudpleiere ;) Finnes i to farger; en som er ensfarget, og så den som jeg har. Muligens får du det også på Beautybridge.

Skrevet

Når folk sier solpudder fra I.D tenker de fleste bare på Warmth som kan være litt for orange og pigmentert før de fleste.

De beste alternativene ville være Warm Radiance (lysere enn Warmth og med litt skimmer) eller Faux Tan (ikke selvbruningskremen men All Over Face Color). Faux Tan er laget spesielt for de som ikke kan bruke Warmth eller Warm Radiance.

Skrevet

Hva er forskjellen på warm radiance og faux tan? Hvilket er lysest?

Skrevet

Tror Warm Radiance er hakket lysere - men det kan være at det bare virker sånn pga skimmeret som gjør det litt mer lysreflekterende.

Faux Tan er litt samme farge som selvbruneren for de som har brukt den.

Skrevet

Nå vet jo ikke jeg om hvilket solpudder som ikke gir deg kviser, men jeg bruker body shop sitt solpudder og syntes det er kjempe bra :)

Bruket det som en i den runde bronse greia, ikke det "typiske" body shop innpakning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...