Gå til innhold

Se på eller delta?

angel_mia

Anbefalte innlegg

Jeg har verdens beste samboer som jeg er veldig glad i og vi har det kjempefint på alle måter. Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan det er å ha sex med andre jenter og har lyst til å prøve dette, gjerne mens samboeren min ser på.

Han har ikke noe i mot dette, men han vil ikke bare se på, han vil delta. Vi har alltid vært monogame og utroskap er ikke aktuelt, derfor vil jeg være helt åpen om dette.

Poenget mitt er at jeg vil ha hele opplevelsen med en annen kvinne, jeg vil ikke dele den med han fysisk.

Hvordan skal jeg få sagt dette og overbevist han om at det er slik det skal være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som dere/du kan velge selv, men den andre jenta er vel også meningsberettiget? Vil hun ha mannlig tilskuer/deltager? Tror neppe dere alene kan ta en beslutning om en "setting", som også inkluderer en person til.

Dessuten er du litt lite tolerant.... du skal få lov til å ha sex med noen annen, men han skal ikke få det?

Generelt er trekanter "krevende" for et par, det forutsetter at dere er veldig glad i hverandre, og at dere er veldig trygge på dere selv og forholdet, og at dere BEGGE ØNSKER det! Pluss at dere gir hverandre mye oppmerksomhet under sexen, og at den tredje blir litt "statist", om du skjønner? Men da kan trekant være en veldig positiv og spennende opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun ville jo ikke ha trekant.

Hun ville ha sex med ei jente mens samboeren så på.

Høres spennende ut.

Tror min samboer hadde blitt med på det, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun ville jo ikke ha trekant.

Hun ville ha sex med ei jente mens samboeren så på.

Høres spennende ut.

Tror min samboer hadde blitt med på det, ja ;)

Jeg skjønte jo selvfølgelig i hvilken retning hennes ønsker går, men hun kan da vel ikke la være å ta hensyn til om den andre jenta vil ha med noen tilskuer??

På meg virket det som om angel_mia syntes det var ok om han så på, poenget mitt var at hun ikke burde forutsette at dette ble godkjent av den andre jenta.

Samtidig passet jeg på å "markedsføre" overfor henne at det faktisk kan være en fin opplevelse å dele en trekant "fysisk" med sin partner, HVIS rette forutsetninger er tilstede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Du har en samboer......han må du ta hensyn til.....når man er i et forhold, kan man ikke kreve å få ha sex med en annen person uten at han får delta, du kan heller ikke kreve noen trekant.

Du kan ikke kreve noen verdens ting.

Dessuten er det en 3dje person inne i bildet her, som må tas hensyn til.

Det er ikke bare opp til deg, det er også opp til samboeren din, og jenta.

Du sier:

Hvordan skal jeg få sagt dette og overbevist han om at det er slik det skal være?

Hvorfor er det slik "det skal være ?"

Fordi du sier det ?

Hva med han, da ?

Hvis vi snur det på hodet, her...

Hva hvis han ville hatt sex med en annen, uten at du fikk delta (men du kunne få sett på)

Hadde det vært greit for deg ?

Fordi: Det er slik det skal være.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

maverick

Hun måtte jo eventuellt funnet ei jente som var ineressert i en tilskuer.

Alle parter må jo være med på leken hvis det skal bli en positiv opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så lurt av deg å gå inn for å overbevise ham om noe som helst.

Enten så aksepterer han ønsket ditt, med sine egne forutsetninger i bånn, hvis ikke så avviser han det. Det blir feil å presse ham inn i en tilskuer-rolle.

Se for deg at han ønsket å ha sex med en annen kvinne, og du fikk kun se på...Hvordan hadde du taklet det hvis han forsøkte å overbevise deg, når du ikke ønsker dette?

Vanskelig stoff. Du kan jo fortelle ham hva som motiverer fantasien din, du har sikkert tenkt mye på dette. Hvis et av kickene er at du blir iakttatt, så del det med ham. Slik at han forstår at han faktisk er en stor del av settingen.

Hvis motivasjonen er ren nytelse med en annen kropp, uten at hans rolle har noe å si, så kan jeg forstå at han ikke liker tanken. Det ville ihvertfall ikke vært unormalt.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh...en ting til...

Når det gjelder denne eventuelle tredjeparten, så er min konklusjon at dette skal være en ren og skjær statist. Vedkommede skal forholde seg til dine og hans ønsker. Noe annet ville ihvertfall ikke jeg taklet. Puselankeprat i ettertid og denslags er utelukket. Dette dreier seg om øyeblikkets kick, det å dele en felles greie som par. Når kicket er ferdig, så *knips* ferdig.

Kynisk og kaldt, sikkert. Men et must, synes jeg. Dette dreier seg om en form for sex som kommer på siden av den som du har sammen med kjæresten. Det blir mer som et sidesprang som ikke betyr noe utover det som skjedde der og da. Med den forskjellen at dere er to om det. Ingen hemmeligheter. Jeg ville tenkt meg om mange ganger hvis jeg var deg, hvis drømmen din kun dreier seg om deg selv. Alarmklokkene mine ville glamret hvis han foreslo en slik variant i praksis. Fantasier blir noe annet.

Jeg har også litt problemer med å forstå par som averterer etter "vennepar" og "husvenner" som de spiser måltider med, drikker rødvin med og drar på hytteturer med. Ikke i det hele tatt.

Digresjon, vet det :blunke:

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er helt fjern nå, men når man er i et forhold man har det godt i, elsker personen o.s.v. Hvordan kan man da gå rundt og ønske og ha sex med en annen person???

Skjønner jo at siden det blir med ei jente vil alt være anderledes, men hvorfor vil du dette? Er ikke han nok??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...