Juni-brud Skrevet 31. januar 2003 #1 Skrevet 31. januar 2003 Jeg har satt inn to hjerter neders på signaturen min, men syntes det er for stort! Noen som kan hjelpe meg å lage de litt mindre?
jordbær Skrevet 31. januar 2003 #2 Skrevet 31. januar 2003 Sorry Juni-brud. Hjertene er veldig pene, men du kan desv. ikke bruke dem i.flg. KGs regler... (Bare tillatt å bruke grafikk fra KG-smily-kolleksjon i signaturer) Du får dytte den inn som avatar i stedet!
Juni-brud Skrevet 31. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2003 Huff da... :oops: Jeg prøver å fjerne dem, men det går ikke. Når jeg prøver står det bare invalide_session, så jeg får bare prøve igjen senere! Noen som kan hjelpe meg å få dem som avatar da???
Tusenfryd Skrevet 31. januar 2003 #4 Skrevet 31. januar 2003 Wow! Ja, her var det digre hjerter Det er helt riktig som jordbær skriver, disse får du ikke bruke i annet enn avataren din. Det ligger også begrensninger størrelsen du får bruke i profilen din. Gå inn på www.gifworks.com - der kan du justere størrelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå