FashionySara Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Jeg har eksamen om 1 1/2 uke..(jus)..og ser helt mongolid ut fortiden. Men nå har jeg altså noe å se frem til..dagen etter eksamen har jeg bestilt: - frisørtime - Hudpleie(rens og negler) - SHOPPPPPING!!! Er det noen andre som tenker sånn?
Dizzy Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Høres ut som en veldig god idè! Men jeg er ikke ferdig med eksamen før 16 desember, og jeg føler veldig for en frisørtime NÅ! Prøvde å bestille igår, men de hadde ingen ledige timer
FashionySara Skrevet 8. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2006 Høres ut som en veldig god idè! Men jeg er ikke ferdig med eksamen før 16 desember, og jeg føler veldig for en frisørtime NÅ! Prøvde å bestille igår, men de hadde ingen ledige timer ← uff da!!! gleder meg veldig ja..men samtidig har jeg ikke tid til å glede meg! Har skikkelig eksamensnerver..og vet jeg ikke har lest stoffet så altfor grundig.. sukk.. men men..den 23 er jeg friii!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Gjett om jeg skal! Holder på med siste innspurt nå, og har til og med fått meg fast jobb, så da fortjener jeg litt ekstra
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Jeg har eksamen om 1 1/2 uke..(jus)..og ser helt mongolid ut fortiden. Men nå har jeg altså noe å se frem til..dagen etter eksamen har jeg bestilt: - frisørtime - Hudpleie(rens og negler) - SHOPPPPPING!!! Er det noen andre som tenker sånn? ← Hvilket år er du oå jusutdanningen? Høres ut som en god ide forresten!
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Tenker sånn hele tiden jeg, ikke pga. eksamen, lol.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Jeg hadde skoleeksamen for en måned siden, og har hjemmeeksamen nå som skal leveres 12. desember. Etter det er det jul, så da har jeg ikke råd til å ta helt av, men i januar kanskje, når jeg får stort stipend, så har jeg kanskje råd til å skjemme meg bort litt. Men skal på tur til Amsterdam med 5 andre jenter om under to uker og da skal det shoppes! (egentlig studietur, men.. hehe)
Gjest Tanita Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Jobbet ikke du for Chanel da? ("Jeg jobber for en av de største merkene...og vet at dette ikke er mote. Kombinert riktig kan disse gå ja..men om det er mote nå..neppe. Det bør du også vite..om du er så moteinteressert som du skal ha det til") Uansett; Kjempefin belønning etter eksamen å freshe opp seg selv!
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 jeg skal også ha jus-eksamen om en uke.. 1. avd. Gleder meg så sinnsykt til å bli ferdig! Har ikke tenkt på noe mer enn at jeg skal feste:)
Quirky Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 Nehh, jeg frisker opp nå jeg, siden jeg plutselig har fått mye penger på konto og ikke kan vente til eksamen er ferdig den 24. Og for å overleve en 10-dagers hjemmeeksamen må jeg jo føle meg fresh! Men skal sette av litt penger til litt belønning etter eksamen også, men følelsen av å være ferdig med eksamen er nesten belønning nok i seg selv..
FashionySara Skrevet 9. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. november 2006 Jobbet ikke du for Chanel da? ("Jeg jobber for en av de største merkene...og vet at dette ikke er mote. Kombinert riktig kan disse gå ja..men om det er mote nå..neppe. Det bør du også vite..om du er så moteinteressert som du skal ha det til") Uansett; Kjempefin belønning etter eksamen å freshe opp seg selv! ← Har aldri sagt at jeg jobber for chanel?Men riktig..jobber for et av de største merkene..så du var inne på noe..men jobber faktisk deltid! . Hvorfor i helvete bruker du svaret mitt som jeg skrev i en tråd om "moonboots"(som jeg hater), i en så fin tråd som dette? Har da ingenting med saken å gjøre. STALKER!
FashionySara Skrevet 9. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 9. november 2006 Nehh, jeg frisker opp nå jeg, siden jeg plutselig har fått mye penger på konto og ikke kan vente til eksamen er ferdig den 24. Og for å overleve en 10-dagers hjemmeeksamen må jeg jo føle meg fresh! Men skal sette av litt penger til litt belønning etter eksamen også, men følelsen av å være ferdig med eksamen er nesten belønning nok i seg selv.. ← HEHE..har ikke funket hele veien for meg heller..hadde jo tenkt å IKKE bruke noe penger før eksamen..men har desverre blitt litt her og litt der..menmen!
FashionySara Skrevet 9. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 9. november 2006 jeg skal også ha jus-eksamen om en uke.. 1. avd. Gleder meg så sinnsykt til å bli ferdig! Har ikke tenkt på noe mer enn at jeg skal feste:) ← du gleder deg ja? *gjør virkelig jeg ogsÅ*. Er lei av å bokstaveligtalt bo på Nova..
FashionySara Skrevet 9. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 9. november 2006 Lykke til med eksamen alle sammen! ← takk for det!!
Gjest Frk. Grønn Skrevet 9. november 2006 #16 Skrevet 9. november 2006 (endret) ... Endret 26. oktober 2008 av Frk. Grønn
Gjest Tanita Skrevet 9. november 2006 #17 Skrevet 9. november 2006 Har aldri sagt at jeg jobber for chanel?Men riktig..jobber for et av de største merkene..så du var inne på noe..men jobber faktisk deltid! . Hvorfor i helvete bruker du svaret mitt som jeg skrev i en tråd om "moonboots"(som jeg hater), i en så fin tråd som dette? Har da ingenting med saken å gjøre. STALKER! ← Hvis du kaller meg stalker, er du jammen meg innbilsk! Grunnen til at jeg stilte spørsmål ved det, er at jeg la merke til dette siden jeg har fulgt med den moonboots-tråden siden jeg har endel innlegg der. Creido...
FashionySara Skrevet 9. november 2006 Forfatter #18 Skrevet 9. november 2006 Hvis du kaller meg stalker, er du jammen meg innbilsk! Grunnen til at jeg stilte spørsmål ved det, er at jeg la merke til dette siden jeg har fulgt med den moonboots-tråden siden jeg har endel innlegg der. Creido... ← men hva er vitsen med å dra inn innlegg fra den andre tråden i denne? skjønte ikke den skjønner du..gjør du sånn alltid? kan oppfattes som utrolig slitsomt..
Gjest Tanita Skrevet 9. november 2006 #19 Skrevet 9. november 2006 Nei, første gang jeg gjør det. Legg av den attituden, da.
FashionySara Skrevet 9. november 2006 Forfatter #20 Skrevet 9. november 2006 Nei, første gang jeg gjør det. Legg av den attituden, da. ← da får du skjerpe deg! og akseptere at det ikke er normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå