Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge hadde dere hvert sammen? Hvorfor føltes det riktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ble samboere etter 9 mnd. Da var jeg akkurat ferdig med studier i utlandet og det var liksom ingen vits i at jeg skulle finne en egen leilighet når jeg kunne flytte sammen med ham. I tillegg følte vi allerede da at dette ville bli noe varig og vi ønsket å være sammen hele tiden, så det å bli samboere føltes bare helt rett uten at jeg egentlig kan forklare den følelsen noe nærmere.

Skrevet

Vi flyttet sammen da han ikke lengre kunne bo der han bodde. Så da flyttet han hjem til oss. Mamma sitt forslag faktisk. Så vi hadde jo vært sammen i ca 1 år

Skrevet

Vi flyttet sammen etter ca. halvannet år. Da kjøpte vi leilighet sammen. Mange syns det var rart å kjøpe før vi hadde prøvd å bo sammen. Men jeg ville ikke leie ("kaste bort penger") og det er jo bare å selge om det ikke funker...

Men det funker ennå, et år etter:)

Skrevet

Jeg hadde lyst til å flytte sammen med samboeren min etter ca 3-4 år. Da var jeg lei av å pendle mellom to leiligheter (første årene bodde vi hjemme hos foreldre, og vi var så unge at det var helt unaturlig å flytte sammen). Samboeren fikk først lyst etter 5 år, så når begge to var klare flyttet vi sammen :) Føltes kjipt og veeldig lenge å vente før samboeren fikk lyst :sur:

Skrevet

Vi har vært sammen i 3 år nå, og har endelig begynt å planlegge samboerskap. Juni 2007 flytter vi sammen :) Da er vi ferdige med alt som har holdt oss igjen geografisk. Jippii :-D

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Etter 3 uker, i hvert fall offisielt. I praksis så flyttet jeg inn hos han etter 4 dager.

Endret av Bellatrix
Skrevet

Tja.. Var vel sånn ca etter 3-4 uker. Sambo tok med seg litt etter litt inn i leiligheten, og til slutt var han en del av inventaret. :ler:

Skrevet

Vi ble samboere etter fem måneder, og gravid etter 10 måneder og det føltes riktig der og da. Men nå noen år etter skulle jeg gjerne sett at vi hadde ventet, ungen ville jeg ikke vært foruten men kanskje barnefaren. :forvirret:

Ting forandrer seg underveis.......... :tristbla:

Skrevet

Vi bodde i kollektiv, han og jeg og to til da vi ble sammen. Sånn sett ble vi samboere med en gang, for det ble jo helt rart å sove på hvert vårt rom når de lå rett ved siden av hverandre :)

Så flyttet vi fra hverandre etter et halvt år for å være vanlige kjærster en stund. Men etter to måneder fant vi ut at vi hadde det best som samboere og fant oss en koselig liten leilighet for bare oss :)

Skrevet

Vi flyttet offisielt sammen ca et halvt år etter at vi ble sammen. I det halve året bodde vi i praksis nesten sammen (bortsett fra at vi tilbrakte sommerferien på hver vår kant av landet, vi hadde hver våre forpliktelser med sommerjobb etc) ettersom vi altså spiste middag sammen, tilbrakte ettermiddagene sammen, sov sammen (i en 75 cm bred seng) men rett og slett hadde hver vår hybel. (i hver sin etasje i samme hus) Sov hver for oss nettene før eksamensdager, grunnet den smale senga da...

Det var vel egentlig denne smale senga som satte igang samtalen som førte til at vi begge innså at vi hadde lyst til å flytte sammen. Så da gjorde vi det da.

5 år senere er har vi kjøpt eget hus, planlegger bryllup, og angrer ikke et sekund på at vi flytta sammen såpass fort. For OSS var det rett.

Skrevet

Vi hadde snakket om det lenge, men jeg gadd ikke mase mer, for han fikk liksom aldri ut finger'n. Helt til kollektivet han bodde i skulle oppløses. Da ble det fart i gubben, gitt! Vi var bestemte på å kjøpe leilighet, og kjøpte den andre vi var på visning på. Han fikk beskjed i starten av januar at kollektivet skulle oppløses. Vi kjøpte leilighet i midten av måneden og flyttet inn midt i februar.

Skrevet

Vi ble samboere etter ca ett år.

Skrevet

Vi kjøpte hus sammen da vi hadde vært kjærester i 14 mnd. Huset var under bygging, så han flyttet inn til meg da han fikk solgt leiligheten sin, så vi ble samboere da vi hadde vært kjærester i 18 måneder.

Skrevet

Offisielt etter 10 måneder da vi flyttet inn i den nye leligheten han hadde kjøpt, men da hadde jeg vel i parksis bodd hjemme hos han i fem-seks måneder allerede.

Skrevet

Vi flyttet sammen etter 3 mnd. Nå er vi sammen på 11. året.

Skrevet

Vi flyttet nesten sammen med en gang, men ikke offisielt da... Jeg fikk jobb i hans by rett etter vi traff hverandre. (Jeg hadde leiligheten min da, og hadde egentlig tenkt å pendle litt. Men det ble det dårlig med...)

Etter ca et halvt år fikk jeg jobb i min by igjen, og denne gangen fast. Så da bodde vi fra hverandre i 4 måneder.

Det syntes vi var helt forferdelig, så da kom han etter. Dette er snart 2 år siden og bryllupet planlegges i juni. Gleder meg stort :)

Skrevet

Flyttet sammen etter 5 1/2 år.. før det studerte vi og hadde ingen mulighet til å bo sammen. Vet ikke helt når det føltes riktig, men hadde snakket om det en stund at når vi var ferdig på skole kunne vi endelig bo sammen og slik ble det :)

Skrevet

Ble samboere gradvis fra første dag vi var sammen :) Men var gode venner ett år før vi ble kjærester da. :hjerte: vært sammen i fire år nå forresten :hjerter:

Skrevet
Ble samboere gradvis fra første dag vi var sammen :) Men var gode venner ett år før vi ble kjærester da. :hjerte: vært sammen i fire år nå forresten :hjerter:

Ditto!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...