Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #1 Skrevet 8. november 2006 Du som har peilet deg ut plagg du skal handle fra denne kolleksjonen, skal du Handle i butikk? Handle på nett? Begge deler? Nysgjerrig på hva andre tenker om det. Jeg har svært liten lyst til å tråkke over 100 andre for å få tak i et riktig plagg, så satser på å bestille på nett. Men kan jo være uheldig ang størrelsene og sikkert ikke lett å få byttet de i andre str om de blir raskt utsolgt.... mhm....
Karamba Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Egentlig så har jeg ikke planer om å handle, men dersom jeg ikke klarer å dy meg så blir det på nettet...
Ephemera Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Jeg hadde bestemt meg for nett, men det kan hende jeg stikker innom en av de to H&M-butikkene her i byen som har kolleksjonen. I tilfelle blir det langt utpå dagen imorgen - etter at jeg har vært på verksted med bilen min... Ser på artikkelen her på KG idag at trenchcoaten (som er den jeg vil ha) finnes i sort i tillegg til beige! Da har jeg veeeeldig lyst på begge to...
Gjest Tweek Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Jeg skal se på nett. Syntes ikke det var så veldig mye fint, men noe. Jeg vet jo hvilken størrelse jeg er, men hvis det ikke passer så bare leverer jeg det tilbake.
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Tenkte jeg skulle stikke innom en butikk i morgen, men jeg gidder ikke å stå noe særlig i kø. Så hvis det er for mye folk der satser jeg på nett i stedet.
Gjest Zevon Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Definitivt nett. Jeg gidder ikke kaste meg inn kaoset i butikken. Men det er lite i kolleksjonen som jeg synes er verdt pengene, det er den svarte trenchcoaten jeg er ute etter. Så spørs det om den kommer i nettbutikken...
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Jeg hadde glemt hele greia, jeg, men jeg skal uansett til byen (Trondheim) i morgen, så da stikker jeg garantert innom. Synes flere av plaggene ser fine, og ikke minst brukelige, ut. Tipper det er mindre kaos og hysteri blant trauste trøndere enn i Oslo, så jeg tar sjansen:-)
Little sister Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Jeg har veeldig lyst å dra 50 mil til trondheim, men fikk ikke fri, så må nok bli nettet på meg. I fjor fikk jeg bestilt mye på nett, håper det går i år også. Det var skikkelig kaos på nett, og ble kastet ut et par ganger, men bestilte i flere omganger. Huff det var så gøy
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 minnes med glede galskapen vi hadde om natten m Stella i fjor! jeg endte opp m den blå genseren som er en favoritt fortsatt...og to andre silketopper som er sørgelig lite i bruk. Har nettopp kikket på Victor&rolf...tror eg må innom i natt og se om det er mulig å få tak i en sort kjole....
Gjest Tweek Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Kaos på nettet, åssen går det ann? Kastet ut? hehehe, morsomt! Håper ikke internekten klikker igjen, pleier å være ustabil om kveldene
Gjest shoane Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Jeg har veeldig lyst å dra 50 mil til trondheim, men fikk ikke fri, så må nok bli nettet på meg. I fjor fikk jeg bestilt mye på nett, håper det går i år også. Det var skikkelig kaos på nett, og ble kastet ut et par ganger, men bestilte i flere omganger. Huff det var så gøy ← Hehe, det husker jeg også. Jeg fikk grabbet til meg en blå omslagskjole. Som jeg senere ikke ville ha.. Pluss bikini til 400 Snakk om å bli revet med.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #12 Skrevet 8. november 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=159002&hl= Den omtalte tråden for den som har lyst til å mimre litt eller se hva de går til natt til den 13.
aimee Skrevet 8. november 2006 #13 Skrevet 8. november 2006 Jeg hadde glemt hele greia, jeg, men jeg skal uansett til byen (Trondheim) i morgen, så da stikker jeg garantert innom. Synes flere av plaggene ser fine, og ikke minst brukelige, ut. Tipper det er mindre kaos og hysteri blant trauste trøndere enn i Oslo, så jeg tar sjansen:-) ← Hvilke HM butikker i Trondheim får inn kolleksjonen tror du? Solsiden, Torget, begge deler? City Lade passer meg best *håpe*
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #14 Skrevet 8. november 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=159002&hl= Den omtalte tråden for den som har lyst til å mimre litt eller se hva de går til natt til den 13. ← Gud, jeg husker det der. FOR et kaos.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #15 Skrevet 8. november 2006 Hvilke HM butikker i Trondheim får inn kolleksjonen tror du? Solsiden, Torget, begge deler? City Lade passer meg best *håpe* ← Er sikker på at Mercur-senteret har. Og Solsiden..? Tror ikke de utenfor sentrum har kolleksjonen. Men skal ikke si det sikkert.
Rosenrød Skrevet 8. november 2006 #16 Skrevet 8. november 2006 Jeg har lyst på den røde kjolen..... Får se om jeg orker å prøve meg på kaosnettet....
Gjest Tweek Skrevet 8. november 2006 #17 Skrevet 8. november 2006 kom på et problem jeg har. Jeg får ikke bestil fra hm vet ikke hvorfor. Legger de i handlekurven, me da jeg skal bestemme sted og betalings måte står det bare : Din bestilling er under behandling, så skjer det ingenting! HM hjelpen mente det var noe galt med visakortet mitt, og jeg mista jo det og sperra det, men har jo fått nytt, men hjelper ikke for jeg får jo ikke belgt betalingsmåte engang. Laga en konto i sambo sitt navn som funka, men vet ikke kundenr Og han har ikke fått mail fra de heller sier han.
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #18 Skrevet 8. november 2006 Hvilke HM butikker i Trondheim får inn kolleksjonen tror du? Solsiden, Torget, begge deler? City Lade passer meg best *håpe* ← I følge nettsidene til HM er det Solsiden og Torget som får inn kolleksjonen.
aimee Skrevet 8. november 2006 #19 Skrevet 8. november 2006 I følge nettsidene til HM er det Solsiden og Torget som får inn kolleksjonen. ← Okey, takk for hjelpen!
royaltrux Skrevet 8. november 2006 #20 Skrevet 8. november 2006 Jeg orker ikke kaoset, har nå vært med på Stella og Karl....ja ja det er på en måte spennende men jeg tror ikke jeg gidde....har uansett ikke kommet meg ut meg noen plagg egentlig... jeg tror at jeg stikke innom etter skole og se. men satser på nettet helst tror jeg, uansett så er det ikke stor krise....har lært meg at som regel det er alt det oppskryt som gjør at jeg ble så lysten, og etterpå så ligger klærne i skapet bare....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå