Gå til innhold

Britney Spears skilles!

Anbefalte innlegg

Gjest graceland
Skrevet

Link til saken

Tror dere dette hjelper Britneys karriere på beina igjen?

Ihvertfall tror jeg det er bra for henne å slippe den dusten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Miloine
Skrevet

Håper hun gjennomfører skilsmissen da! Det virker jo ikke ut som han er så veldig stabil!

Skrevet

Det har jo vært snakk om skilsmisse lenge, synes jeg. Og omtrent fra dag én så har pressen mesket seg i det dårlige forholdet dem imellom.

Nå har jeg aldri brydd meg noe særlig om Britney da (ikke noen stor fan, nei ;) ) men ingen jente/kvinne fortjener en sånn dust til mann ! Håper bare de klare å samarbeide bra om ungene, da...

Skrevet

På tide at hun sparket ham ut!

Skrevet

Var han så dust da? Hva har han gjort? Følger ikke helt med jeg visst.

Skrevet
Var han så dust da? Hva har han gjort? Følger ikke helt med jeg visst.

Han virker som en stor snylter som ikke gjør annet enn å feste og drikke.

Gjest Kaffomann
Skrevet
Link til saken

Tror dere dette hjelper Britneys karriere på beina igjen?

Håper ikke dette hjelper Britneys karriere på beina igjen.

Skrevet

men ingen jente/kvinne fortjener en  sånn dust til mann !

Han virker som en stor snylter som ikke gjør annet enn å feste og drikke.

Jeg slutter aldri å forundre meg over folk som uttaler seg som om de kjenner vedkommende kun basert på skriverier i sladremagasiner, hvis oppgave er å fryde leserne med oppgulp om andre menneskers privatliv.

Forutsatt at ingen av dere kjenner til fyren personlig, jeg regner med sjansen er ganske liten for det...

Skrevet
Jeg slutter aldri å forundre meg over folk som uttaler seg som om de kjenner vedkommende kun basert på skriverier i sladremagasiner, hvis oppgave er å fryde leserne med oppgulp om andre menneskers privatliv.

Forutsatt at ingen av dere kjenner til fyren personlig, jeg regner med sjansen er ganske liten for det...

Hvilket er grunnen til at jeg sa "virker". Man får jo gjerne et inntrykk av hvordan personer er gjennom media. Men at man kan ta helt feil har du selvfølgelig rett i.

Skrevet

Jeg kjenner ingen av dem og bryr meg heller ikke om hva de gjør, men tror dere Britney er så mye bedre enn han da?

Skrevet

Det er sant at media lager høns av fjær, så hva han har gjort og ikke gjort vet vi jo ikke.

Men det er vel en GRUNN til at hun vil skilles uansett da... :klappe:

Skrevet

Det var på tide! bra, britney, endelig forsto du det. :klappe:

Skrevet

Wohooo! Go, Britney!

At han tosken er en idiot er ikke vanskelig å si. Riktignok kan mange av ryktene dem i mellom være oppspinn, men det tar ikke bort det faktum at han dumpa den forrige dama si, mens hun gikk høygravid med hans barn, for å bli sammen med Britney.

Er det ikke "Gold digger" man kaller sånne?

Dessuten er han stygg som juling og alt han gjør i media er å syte!

Heia Britney!!

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Dette er jaggu dagens viktigste sak fra USA! Hva er vel et skarve kongressvalg mot Irakernes yndlingshymne "Hit me baby one more time"?

Skrevet
Håper ikke dette hjelper Britneys karriere på beina igjen.

Helt enig! :ler:

Skrevet
Dette er jaggu dagens viktigste sak fra USA! Hva er vel et skarve kongressvalg mot Irakernes yndlingshymne "Hit me baby one more time"?

:ler:

Skrevet

Vel, ærlig talt så burde godeste Britney ha sett at fyren ikke var noe dugandes kar på forhånd! Han forlot sin kjæreste som var 7 mnd gravid for Britneys skyld, de hadde også et eldre barn, han hadde ingen inntekt så Britney måtte ta over barnebidrag for hans unger... ser man ikke skriften på veggen når den er så tydelig, så fortjener man faktisk ikke bedre.

Enhver mann som forlater sin høygravide kjæreste er dårlig utstyrt med integritet og karakter, og sannsynligheten for at han vil oppføre seg dårlig i fremtiden er vel overhengende..

Skrevet

Skal Britney skilles? :grine::grine::grine::grine:

Så sjokkert har jeg ikke vært siden Jessica ble skilt!

Altså, det er ingen ekteskap som holder i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...