Gå til innhold

lillebror på festen?

littlemama

Anbefalte innlegg

min samboer har fire brødre.lillebror er 12 år og de andre er over 18 år.barna våre + kusina deres(de er 2,5 og 7 år)skal være brudesvenner og brudepike og blir deretter med på middag.lillebror også.når selve festen begynner skal barna våre +kusina hjem.det jeg funderer litt på er om lillebror skal få være med på festen.han er jo broren til brudgommen,men samtidig et barn.det blir jo alkoholservering og sikkert noen fulle folk,selv om det ikke er ment å bli et fyllekalas,så kan vi vel ikke unngå at noen drikker mer enn andre .noen som kan hjelpe meg? gifter oss 22.juni:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har satt ti år grense på hele tilsettningen og så er det opp til foreldrene å bestemme om de vil ha barna der eller ikke. Det er ikke dere som skal måtte ta den avgjørelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har også brudgommen brødre på den alderen. Må si jeg forventer at foreldrene trekker grensen for når barna bør forlate selskapet. For vår del er de velkomne hele kvelden. Våre egne barn er brudepiker. Den minste må hjem etter middag, den eldste får bli til hun slokner. Men nachtspielet er bare for voksne!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...