Yme Skrevet 28. november 2006 #61 Skrevet 28. november 2006 Dette er det dummeste jeg har lest i dag. Mulig det stemmer for deg, noe jeg vil tro er ren tilfeldighet. Det finnes da inget medisinsk grunnlag for å kunne sette størrelsen på penis i sammenheng med størrelse på lengde mellom fingre, størrelsen på føtter, nese, hender, hva du vil. Mulig dette ble en kjempedigresjon på tråden men, shit au. ← Det stemte på meg også, men det kan fortsatt være tilfeldig.
Yme Skrevet 28. november 2006 #62 Skrevet 28. november 2006 (endret) Hvor høy må en mann være for å ha den egentlige lengden? Og er den så lang så må den vel være ganske tynn... og det blir jo litt kjedelig! ← Hvorfor må den være så tynn? Det er bare en liten del av penisen som henger utafor kroppen. Endret 28. november 2006 av Yme
Gjest usmc Skrevet 28. november 2006 #63 Skrevet 28. november 2006 Til informasjon er det et medisinsk faktum at menn med vekstproblematikk, kjempehøye +200cm, har forhøyet hormoner (progesteron)som utvikler i høyden, men som desverre er oftest mindre utviklede i midtregionen som baller og penis.. De sliter ofte med sterilitet. Faktum. Ref. urolog Ken Purvis bok, En guide til mannens underliv. Behandling er testosteron slik at penis utvikler seg normalt.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2006 #64 Skrevet 28. november 2006 Jeg er dame og 1.80 høy. Alle mennene jeg har "testet ut" har vært like høy eller høyere enn meg. Variasjonene i lengde og tykkelse har vært formidable. Dermed motbeviser jeg alle teoriene her inne. Forresten har jeg prøvd både tømmerhoggertypen og datanerdtypen. Der vant nerden slaget om størst penis. Når det gjelder hender, stemmer det heller ikke. Not even close.
Gjest glamourgirl Skrevet 28. november 2006 #65 Skrevet 28. november 2006 Jeg er dame og 1.80 høy. Alle mennene jeg har "testet ut" har vært like høy eller høyere enn meg. Variasjonene i lengde og tykkelse har vært formidable. Dermed motbeviser jeg alle teoriene her inne. Forresten har jeg prøvd både tømmerhoggertypen og datanerdtypen. Der vant nerden slaget om størst penis. Når det gjelder hender, stemmer det heller ikke. Not even close. ← Har jeg skrevet (deler av) dette innlegget?
Liskat Skrevet 28. november 2006 #66 Skrevet 28. november 2006 Jeg er dame og 1.80 høy. Alle mennene jeg har "testet ut" har vært like høy eller høyere enn meg. Variasjonene i lengde og tykkelse har vært formidable. Dermed motbeviser jeg alle teoriene her inne. Forresten har jeg prøvd både tømmerhoggertypen og datanerdtypen. Der vant nerden slaget om størst penis. Når det gjelder hender, stemmer det heller ikke. Not even close. ← De nerdene jeg har vært borti har vært ganske godt utstyrt (og gode)
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2006 #67 Skrevet 28. november 2006 De nerdene jeg har vært borti har vært ganske godt utstyrt (og gode) ← Oh yes!
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2006 #68 Skrevet 28. november 2006 Svaret er ganske enkelt: De mennene med fin og dyr bil har liten pikk, mens de som kjører en gammel skranglekasse har stor. Menn med Porsche er vel de som har de aller minste pikkene. De som ikke har bil har middels stor pikk. Jeg har fått mange beundrende blikk når jeg har kommet kjørende i min 87 modell rusthaug av en Golf. Åååhh han må ha skikkelig stor pikk hvisket jentene til hverandre og hvinte henrykt...
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2006 #69 Skrevet 29. november 2006 Svaret er ganske enkelt: De mennene med fin og dyr bil har liten pikk, mens de som kjører en gammel skranglekasse har stor. Menn med Porsche er vel de som har de aller minste pikkene. De som ikke har bil har middels stor pikk. Jeg har fått mange beundrende blikk når jeg har kommet kjørende i min 87 modell rusthaug av en Golf. Åååhh han må ha skikkelig stor pikk hvisket jentene til hverandre og hvinte henrykt... ← Telefonnummeret ditt? *sikle*
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2006 #70 Skrevet 1. desember 2006 Dette stemmer dårlig Jeg har store hender, og får bare 12cm når jeg måler på din måte. Målte penisen i mine yngre dager når slikt var viktig, og fikk 18/19cm med feit omkrets ← Da må du desverre ha målt feil. Btw, underarmen (fra det spisse beinet på innsiden av albuen til knokelen i håndleddet) er like lang som foten. Så veit du det.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2006 #71 Skrevet 1. desember 2006 Da må du desverre ha målt feil. Btw, underarmen (fra det spisse beinet på innsiden av albuen til knokelen i håndleddet) er like lang som foten. Så veit du det. ← Meget mulig, men dimensjon på fot og underarm begge deler en del av skjellettet. I motsetning til penis som er et svamplegeme....om du har vitenskaplige studier å vise til så ville det vært interessant. De fleste studier jeg har sett sier nemlig at det ikke er mulig å påvise proporsjonalitet mellom str på penis og andre kroppsdeler.
Gjest helt normal str Skrevet 11. desember 2006 #72 Skrevet 11. desember 2006 Gj. snitt er 4.7 til 7 tommer (1 tomme = 2,52 cm)
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2006 #73 Skrevet 11. desember 2006 Pikkstørrelse avgjøres av gener, men har ingenting med kroppsstørrelse for øvrig å gjøre. Dette har vært avvist i seriøse undersøkelser gang på gang.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2006 #74 Skrevet 11. desember 2006 Jeg digger nerden! Beste sexen ever! Fineste kuk og, bare synd an er en smule for lang!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå