Gå til innhold

Størrelsen på penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et lite "tjyvtriks" for å finne ut størrelsen på menns utstyr og som jeg har erfart stemmer er å lytte på stemmen til menn. En flott og mandig stemme tilsvarer også et flott og mandig utstyr.

Så vil du ha deg et ekte mannfolk, finn deg en med en mandig stemme.

Motsvarende har menn med litt lysere stemmeleie også tilsvarende mindre mandig utstyr. Stemmer ihvertfall med min erfaring, og jeg har hatt en del erfaringer, ja. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha...dummeste jeg har hørt. :ler:

Og menn med små fingre har små peniser, og har de store føtter har de selvfølgelig store peniser. :tunge1:

Skrevet

Har hatt 6 forhold som har inkludert sex. 4 av dem har vært skikkelige "menn" med arbeidshender og mandig stemme.

En hadde pusehender og pipestemme og han var langt over gjennomsnittet utstyrt. Virkelig langt over!!!

Den nåværende har små søte "rosa" hender og god stemme (men ikke spesielt "mann") og er også over gjennomsnittet på tykkelsen i alle fall.

Gjest Thalassa
Skrevet
Et lite "tjyvtriks" for å finne ut størrelsen på menns utstyr og som jeg har erfart stemmer er å lytte på stemmen til menn. En flott og mandig stemme tilsvarer også et flott og mandig utstyr.

Så vil du ha deg et ekte mannfolk, finn deg en med en mandig stemme.

Motsvarende har menn med litt lysere stemmeleie også tilsvarende mindre mandig utstyr. Stemmer ihvertfall med min erfaring, og jeg har hatt en del erfaringer, ja.  :sjarmor:

Bare tull etter min erfaring! Tror ikke man kan finne ut av størrelsen før man faktisk ser den med sine egne øyne uansett hva andre sier om stemmen, store hender eller føtter osv!

Skrevet

Pikken er proposjonert i forhold til resten av kroppen, så høye menn har ofte større pikk enn lave menn. Det fins selvfølgelig unntak, men det stemmer som oftest.

Skrevet (endret)

Snakk om tullprat.

Jeg er relativt høy og kraftig, har store hender med lange fingre, store føtter, hår på brystet, og mørk maskulin stemme.

Og har liten tiss.

Det ække noen sammenheng. Vil du vite størrelsen på en manns utstyr, får du enten få ham naken eller spørre eksen hans.

Endret av Ek_Erilar
Skrevet
Snakk om tullprat.

Jeg er relativt høy og kraftig, har store hender med lange fingre, store føtter, hår på brystet, og mørk maskulin stemme.

Og har liten tiss.

Det ække noen sammenheng. Vil du vite størrelsen på en manns utstyr, får du enten få ham naken eller spørre eksen hans.

Da er du ett unntak. Selvom du er høy og har store hender, så trengeru ikke ha stor pikk, men vanligvis så har høye menn lengre pikke enn korte menn.

Skrevet
Da er du ett unntak. Selvom du er høy og har store hender, så trengeru ikke ha stor pikk, men vanligvis så har høye menn lengre pikke enn korte menn.

ja lengre ja men det er bredden som tells ;)

Skrevet
ja lengre ja men det er bredden som tells ;)

Det veit jeg ingenting om, men jeg regner med at tykkelsen øker også. Selvfølgelig er det mange variasjoner! Men la oss si att en gutt arva pikkstørelsen til faarn sin (veit at det er mer komplisert enn det, men nå gir jeg bare ett eksempel her), men kroppen hans var generelt sett større. La oss si at hele kroppen hans er 10% større. Da vil jo pikken bli 10% større også, siden tissemannen til faarn er jo proposjonert etter kroppen, å det vil jo pikken til sønnen og... Eller er det noen biologer her som kan si meg noe aant??

Skrevet

Pikken trenger nok ikke tilsvare størrelsen på mannen. Det finnes svært små menn med store pikker og store menn små. Det handler om andre ting en bare størrelse på deler av kroppen, stemmen osv. Man må ta i betraktning hormoner, arv, gener og alt det der.

Skrevet

Jeg er enig med Yme! Selvfølgelig er det unntak men statistisk tror jeg det er en sammenheng mellom lengden på andre lemmer og på dette lemmet.

Skrevet
Pikken trenger nok ikke tilsvare størrelsen på mannen. Det finnes svært små menn med store pikker og store menn små. Det handler om andre ting en bare størrelse på deler av kroppen, stemmen osv. Man må ta i betraktning hormoner, arv, gener og alt det der.

Ja, det er jo det jeg sier, men jeg tror fortsatt at folk som er høy generelt sett har større pikk

Skrevet

gutter som shaver skallen og spiller trommer har kjempepikk.

Gjest Bellatrix
Skrevet
gutter som shaver skallen og spiller trommer har kjempepikk.

:ler:

Skrevet

Diggest er det når du har "kur" som passer til sexpartners vagina. Det er det beste uansett!

Skrevet

Dersom alle hormonene i kroppen din går med til å skape en dyp,rungende bass-stemme sier det seg selv at pikkens vekstmuligheter vil hemmes!

Herregud! Jeg tror jeg hadde hatt større glede av å følge med en bæsjklumps ferd nedover møkkløypa enn å svare på dette svadatrådet! Men men, svak som jeg er ble jeg sugd inn i dette fasinerende emnet!

Skrevet
Diggest er det når du har "kur" som passer til sexpartners vagina. Det er det beste uansett!

kur? at penis er like lang som skjeden?

Skrevet
Herregud! Jeg tror jeg hadde hatt større glede av å følge med en bæsjklumps ferd nedover møkkløypa enn å svare på dette svadatrådet! Men men, svak som jeg er ble jeg sugd inn i dette fasinerende emnet!

:kose:

Skrevet
:kose:

Man skal ikke trøste de som lider av penismisunnelse! Det er det samme som å mate bjørner :enig_anim:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...