Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #2 Skrevet 8. november 2006 Begge to veldig bra, men ganske forskjellige. Ble litt smådeppa av the hours, men den var godt laget og har bra skuespill. Festen har litt mer action og synlig drama, og er litt mer utadvent dramatisk!
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #3 Skrevet 8. november 2006 Jeg har sett Festen, og liker den. Det er jo en ganske ubehagelig film, men jeg synes den er bra.
Plym Skrevet 8. november 2006 #4 Skrevet 8. november 2006 Muligens de to filmene som har beveget meg mest av alt jeg har sett. Flotte filmer!
Gjest razmatazz ii Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Har sett festen, og synes faktisk det er en av de beste filmene jeg har sett!
Ciara Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Jeg elsker begge disse filmene. Sjokkerende, tankevekkende og rørende
Susannah Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Har bare sett Festen og likte den veldig godt - og etter kommentarene her å dømme er det vel på tide å se The Hours også.
Gjest Shoreh Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 The Hours er en vakker og velspilt film, nydelig. Et must i dvd samlingen.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Begge filmene er veldig bra. Jeg syntes kanskje the Hours var litt mer konvensjonell enn Festen. men begge filmene er absolutt veldig severdige.
Gjest Elfrida Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 Jeg liker også The Hours veldig godt. Virkelig bra skuespill, tankevekkende og interessant historie og problemstillinger. Har ikke sett Festen.
Gjest Leiababe Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Begge filmene er verdt å få med seg. Veldig forskjellige filmer, men gode på hver sin måte..
Sukkersøta Skrevet 8. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2006 Nå har jeg sett Festen ! En veldig bra film, sterk! Vanskelig tema som sikkert mange kjenner seg igjen i! Dyktige skuespillere!!
Gjest Gjest_Berta_* Skrevet 8. november 2006 #13 Skrevet 8. november 2006 Så festen da den gikk på kino, sammen med en venninne. Den kvalifiserte til 3 timers prat over øl etterpå- gjorde stort inntrykk! Flott film som jeg husker enda
Gjest Emera Skrevet 8. november 2006 #14 Skrevet 8. november 2006 Festen er helt fantastisk! Noe av det beste jeg har sett. The Hours har jeg ikke fått med meg ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå